Onderdelen Bandit GSF 1200 SA (1e abs model 1996-2000)

Banditdepot

MF'er
3 jun 2011
70
0
Diverse onderdelen voor de Bandit 1200 SA (1e abs model)

abs computer;
abs unit incl. rempomp en computer;
voorwiel;
achterwiel;
achtervork;
remschijven voor;
remklauw achter.

Belangstelling? Doe een leuk bod.

Komen kijken en verzending geen probleem (na vooruit betaling)
 
Diverse onderdelen voor de Bandit 1200 SA (1e abs model)

abs computer;
abs unit incl. rempomp en computer;
voorwiel;
achterwiel;
achtervork;
remschijven voor;
remklauw achter.

Belangstelling? Doe een leuk bod.

Komen kijken en verzending geen probleem (na vooruit betaling)


Ik weet iemand die op zoek is naar de voorschijven !!!

svp plaatje EN prijs

Henk
 
Beste Henk,

Hierbij een foto van de remschijven.
remschijvenabs.jpg


Prijs: 165 euro (incl. verzekerde verzending.
 
Het eerste model Bandit 1200 met abs is via de NIMAG alleen in 1997 verkocht en alleen in de kleur YON (donkerblauw). Er zijn ook via het buitenland een aantal exemplaren naar Nederland gehaald maar deze hebben veelal een andere kleur, bijna altijd zwart.

Ik heb voor de abs versie de onderdelen zoals genoemd in het originele bericht. Voor de gewone Bandit 600 en 1200 heb ik nog meer onderdelen liggen. Deze onderdelen komen de komende tijd hier op het forum.
 
Laatst bewerkt:
aaah ok, weer wat geleerd ;)
mocht je toevallig stuurgewichtjes hebben of zulke deksels
294.jpg


dan hoor ik t graag :)
 
Stuurgewichten zoek ik zelf ook. De mijne zijn nml. heel erg verroest.

En als ik die deksels had zette ik ze lekker zelf op de Bandit ;)

Nu maar eens kijken of iemand een goed zadel heeft liggen. Dat is gescheurd bij het klussen :$
 
geinig.

wat is je prijs voor het abs systeem en de computer?? en moet je daar geen speciale schijven voor hebben??? aangezien het abs-systeem moet meten wanneer het wiel stil staat.

oftewel: heb je wellicht ook wat meer foto's?
 
Een gewone Bandit (1e model) is niet eenvoudig om te bouwen naar een abs versie. De velgen zijn anders, de schijven zijn anders, de achterbrug is anders, etc.

Het is meer iets voor iemand die een abs versie heeft en onderdelen nodig heeft.

Maar de tip voor foto's is zonder meer handig. Kan even duren want de onderdelen liggen bij iemand anders in de opslag en die is volgende week pas terug.
 
De achterbrug is in principe een gewone Bandit achterbrug. Hij is alleen iets langer (het scheelt 2 kettingschakels) en de remklauw zit boven in plaats van onder de achterbrug.

De vering is ook anders dan op een gewone Bandit maar ik weet niet of dit met de achterbrug te maken heeft.

img1276t.jpg

img1277m.jpg

img1278um.jpg


Belangstelling? Doe een bod dat ik niet kan weigeren *O*
 
mooie brug , maar ik wil er toch een die `dikker`oogt door zo`n rand die bijv. een gsxr heeft, ik had gehoopt dat deze dikke bandit er ook een had, succes met de verkoop!
 
Terug
Bovenaan Onderaan