colani airbrush

Status
Niet open voor verdere reacties.

--ARD--

Die hard MF'er
12 dec 2009
594
0
H-veld G-dam
Hallo allemaal,

Voor de artistikelingen onder ons,heb ik voor de geinteresseerde een colani airbrush,dit is een super fijne aibrush,maar daar mijn creatieve talenten niet bij het airbrushen liggen gaat tie weg.

Het is een airbrush voor zowel links als rechtshandige,tevens is de airbrush in te stellen voor mensen met grote of kleine handen d.m.v. busjes.

wat erbij zit is:twee extra naalden sets,0,2 en 0,6,luchtslang,een standaard om de airbrush in te zetten en extra rubber afsluitringen.Zelf ben ik op zoek naar een bovenbeker spuit van +- 0,5 ltr,waarvan de bovenbeker van metaal is,en van dezelfde kwaliteit en er het zelfde uitziet van binnen en buiten zoals de collani airbrush.kortom een aibrush waar je alle kanten opkunt voor zowel lak die watergedragen of op thinnerbasis is.De airbrush is 2,5 jaar,en niet te onderscheiden van nieuw.genoeg geschreven nu de foto,s,








om een idee te geven wat ik zoek,simpel o,8 nozel metalen bovenbeker
lucht regeling en nauwkeurige afstelling van de spuitstraal van rond naar groter,ik weet niet precies hoe dit heet!!.Ik spuit nu met een erba,dat laat een beetje te wensen over.


de prijs op mp is 200,maar voor de liefhebbers op mf 175 euro

groeten ard.

:) :) :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan