MF Gooi en Vechtstreek deel * 104 *

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heren en dame, dank voor het meerijden.
Was erg gezellig *D
 
bijgelezen
@coonie:X
@els ziet er goed uit
@alexed gefliciteerd met ouders
@ ben spies geen idee, maar kijk ook geen motor gp(dat rijmt)
@nathalie sterkte

zo vanavond 3de geworden met zeilen omdat er te veel wier in het gooimeer ligt :Xen weltrusten :Z :W
 
@ Loesje: goed bezig ziet er top uit!! *O* en wb Molenaar; ik heb een afspraak op een vaste tijd. Tenks voor het aanbod maar ik ga dus ff alleen (al is het maar omdat ik het gewoon MOET kunnen vinden van mezelf _O- _O- :') ) (Tenks gelden ook voor de andere potentiele begeleiders ;) :j )

@ nathalie: sterkte met alles fijn dat er vooruitgang in zit. Rustig an he! ;)

@ Ben Spies: Eh........... :')


X dank voor de rit (HALVE NACHTRIT GEREDEN, ALS IEMAND NOG LOOPT TE TWIJFELEN,METEEN MEE STOPPEN EN OP DIE LIJST GAAN STAAN, MOOI MOOI MOOIE ROUTE!! *O* *O* ) en de catering, rest dank voor de gezelligheid!! *O* :j
 
Laatst bewerkt:
*D






OP piccie voor Foen


full
 
Poik *O* (je hebt er vast goed naar gekeken, maar voor de zekerheid: ben je verzekerd als je R van daarvandaan gejat wordt? voldoet het aan alle eisen? ;) )
Aanvraag voor een muurankertje gedaan bij de verhuurder, maar dat zou geen probleem zijn. Wacht even tot het zwart op wit heb en dan is het sowieso goed voor de verzekering geloof ik :P

Ben Spies :}

OP Piccies *D 8-)


Natalie, heel veel sterkte!
 
@Coon _O- Goede reis vrijdag...

@Achi: Mooi dat alles goed gaat

@Natalie, Sterkte!

@Els: Dat was wel erg zwart :/ Stuk opgeknapt, ziet er goed uit *O*

@Poik: beter geregeld zo *O*

@Zwaaifoto Spies: _O-

@Circuitfoto's: *O* (bij mij is die precies de mooiste vergeten er bij te doen B|)



Mogguh :W

Ff kijken of alles in het tassie past en dan het mooie weer opzoeken *O* :W
 
Laatst bewerkt:
Mogguh :Z :W

@ Jan: Have fun *O* :]

@ Natalie: Fijn om te horen dat het met je moeder weer beter gaat, zorg ook voor jezelf meid, voor dat jij door draait ;)

@ Ritje rijders: Welkom thuis :P Khoop dat het me zaterdag lukt :)

@ Ben Spies: Kweet ook nog steeds niet echt wie het is hoor :$
 
Oh, gisteren stond ik om 17:15 te wachten voor een stoplicht toen er een MF'ster langs kwam (zwarte Rukka-jas, rest van de details ben ik vergeten..).
Dat was op de Hilversumseweg in Laren, iemand van hier?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan