Achterbrug aprilia rsv en tuono 2005-2009.!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

thedennman

MF veteraan
14 nov 2007
2.047
0
Monaco
Beste Mfers,

Ivm garage opruiming en tijd gebrek om aan een leuk project te beginnen doe ik deze achterbrug van de hand.
Hij is echt in super staat geen krassen of deuken..!! glimt mooi.!

Zeer mooie achter brug voor een moderne cafe racer of op street fighter.!
Prijs.!? zat zelf aan 80 euro te denken.! koopje imo.! :+


Greetsz *D
 
Laatst bewerkt:
foto
full
 
thanx dat mag de volgende eigenaar doen..

Dit is idd een achterbrug van een recall actie. Zijn teruggeroepen omdat ze kunnen scheuren bij onderste bevestigingspunt van de tandwielbeschermer.

Er zijn genoeg mensen bij wie dit type brug daadwerkelijk gescheurd is.

Als jij vind dat een koper dat gaatje moet lassen prima, maar ga je verantwoording niet uit de weg.
 
Dit is idd een achterbrug van een recall actie. Zijn teruggeroepen omdat ze kunnen scheuren bij onderste bevestigingspunt van de tandwielbeschermer.

Er zijn genoeg mensen bij wie dit type brug daadwerkelijk gescheurd is.

Als jij vind dat een koper dat gaatje moet lassen prima, maar ga je verantwoording niet uit de weg.


Ken jij zo iemand dan?
 
Dit is idd een achterbrug van een recall actie. Zijn teruggeroepen omdat ze kunnen scheuren bij onderste bevestigingspunt van de tandwielbeschermer.

Er zijn genoeg mensen bij wie dit type brug daadwerkelijk gescheurd is.

Als jij vind dat een koper dat gaatje moet lassen prima, maar ga je verantwoording niet uit de weg.

Waar maak je uit op dat ik dit doe dan.? greetszz
 
Ken jij zo iemand dan?

Je weet blijkbaar niet waar je het over hebt. Ja, er zijn daadwerkelijk Nederlandse gevallen bekend waarbij de brug al aan scheuren was. Internationaal zullen het er vast nog veel meer zijn. Deze recall is er niet zomaar geweest, heeft Aprilia veel geld gekost.

TS is dan ook zeer onverantwoord bezig. Zeker nu hij hiervan op de hoogte is. Als hij dat al niet was...
 
tja laat ik nou ook zo'n brug hebben (met lasje ;) ) Gebeurt niks mee.



[afbeelding]

Thanx klopt als een bus.!

een beetje doe t zelf streetfighter bouwer maakt dit niet uit gok ik, die hebben vaak ook wel een las apparaatje :+

Voor de moraal ridders ik vraag er ook niet de hoofdprijs voor.! :+
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan