Te koop: Nieuwe Bridgestone achterband

Status
Niet open voor verdere reacties.

Toetje87

MF veteraan
4 mei 2009
1.157
0
Haarlem
Bridgestone BT 016, maat 170/60

Ik heb deze band een maandje geleden samen met een voorbandje besteld.
Nu heb ik toch besloten mijn huidige achterband helemaal op te rijden en dan, wanneer voor en achter allebei op zijn, een nieuw setje te halen.
Vandaar dat ik deze achterband nu te koop aanbied. Er is nog nooit mee gereden, dus hij is nog helemaal nieuw.
Moet er wel bij zeggen dat het gaat om een band uit productiejaar 2008.

Ik heb er een maandje geleden 125,- euro voor betaald, als je de band bij mij thuis op komt halen mag je em voor 90,- euro meenemen.

Heb je interesse? Stuur even een pb'tje :)


Vriendelijke groeten,

Froukje
 
Plaatjes:

De band..

full
 
Hij ligt bij mijn vriend in de garage.. Die woont in Almere..
Maar verzenden vind ik ook geen probleem... Dat bedrag dan splitten??
 
Zie nu dat jij in Zeeland woont.. is idd niet om de hoek.. Maar mijn schoonouders wonen vlakbij Goes.... Misschien is dat nog een optie? Weet alleen niet wanneer we hun weer gaan bezoeken ;)
 
Zie nu dat jij in Zeeland woont.. is idd niet om de hoek.. Maar mijn schoonouders wonen vlakbij Goes.... Misschien is dat nog een optie? Weet alleen niet wanneer we hun weer gaan bezoeken ;)
Ik woon ook vlakbij Goes ;) dus geen probleem, de band heeft wel snelheidscodering ZR neem ik aan, mijn vrouw heeft een Gixxer 600 waar origineel ook een 170 band onder zit en ze ramt er aardig mee door dus snelheidscodering is dan wel belangrijk :+

Edit goed kijken Freak naar de foto's.............inderdaad ZR code :)
 
Laatst bewerkt:
@ motorfreak: Mag ik er vanuit gaan dat je serieus interesse hebt in de band nu je weet dat het de ZR code heeft? ;)
Had je dan ook een bepaalde tijd in gedachten waarin jij de band zou willen hebben?
Als het niet zoveel haast heeft dan wil ik em voor je meenemen bij onze volgende trip naar Zeeland.. Dan spreken we wat af.

Edit: Ik ram ook aardig door met mijn vfr en dit bandje houdt het aardig goed vol :)
 
Haast heb ik er zeker niet mee omdat die op reserve zou kunnen hier voor een Gixxer 600 van 1992 welke die maat heeft. Voor 75 euro wil ik hem wel in de buurt van Goes ophalen met de tijd ;)

Oja was het een BT-016 Pro of een ,,gewone'' ?
 
Laatst bewerkt:
Nou dat komt dan goed uit.

75 euro vind ik alleen wel wat te weinig aangezien ik 35 euro van de prijs wat ik ervoor heb betaald af heb gedaan, terwijl de band niet eens om mijn motor heeft gezeten.

90 euro is volgens mij al een mooie prijs.
 
Het antwoord: ik ben bang van niet.... :(
160 is nl de breedte van je velg en 170 dus die van de band. Je velg is dus te smal..
 
Hm balen want had wel interesse

Succes met de verkoop

Hoe breed is je velg?

Op je velg staan (ergens) nummers vermeld in de trent van 5Jx17 (met wat meer getallen die het model fiets aangeven waarvoor die velg gemaakt is).

Dat getal vóór de "J" is de breedte van de velg in inches en voor een 170 band heb je aan een 5J genoeg.

Kijk wel even of je voldoende ruimte hebt in je achterbrug, 't zou lullig zijn als je band dadelijk opgevreten wordt door de ketting :o
 
Omdat degene die aangaf mijn band te willen overnemen niet meer reageert op mijn mails is de band wederom in de verkoop.
Dus laat maar weten of je interesse hebt....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan