Kryptonite schijfremslot

Status
Niet open voor verdere reacties.

bok001

MF veteraan
13 apr 2006
7.867
5
Zwolle (Overijssel)
Te koop:
Een Kryptonite schijfremslot, in onze nationale kleur. Door aankoop van een andere motor past deze niet meer. Voorzien van reminder cable en 3 sleutels (1 al reeds ingewerkt voor de verzekering O-) en één met licht). In goede staat! Prijs: €25, verzendkosten voor de koper.

dscf2368d.jpg

dscf2367l.jpg

dscf2366q.jpg
 
Laatst bewerkt:
Het is een ART4 slot, nog steeds gecertificeerd door Stichting Art (zie website). Een bon heb ik niet meer, maar dat is ook niet nodig. Ik heb ooit een mail gestuurd naar mijn verzekering hoe ik kan aantonen dat ik daadwerkelijk een slot op mijn motor had als deze gestolen werd. Het antwoord was dat ik foto's van het slot moest kunnen overhandigen, ook aan de motor, dat was voldoende. Bij interesse kan ik je deze mail wel toemailen :)
 
Het is een ART4 slot, nog steeds gecertificeerd door Stichting Art (zie website). Een bon heb ik niet meer, maar dat is ook niet nodig. Ik heb ooit een mail gestuurd naar mijn verzekering hoe ik kan aantonen dat ik daadwerkelijk een slot op mijn motor had als deze gestolen werd. Het antwoord was dat ik foto's van het slot moest kunnen overhandigen, ook aan de motor, dat was voldoende. Bij interesse kan ik je deze mail wel toemailen :)

Bij jouw verzekering zeggen ze dat misschien (tot het aan de orde is misschien) maar een ander kan wel per se een bon willen zien.
 
Bij jouw verzekering zeggen ze dat misschien (tot het aan de orde is misschien) maar een ander kan wel per se een bon willen zien.
Dat lijkt me grote onzin. Waarom zou de verzekering een bon willen zien? Soms staat op een bon alleen maar een artikelnummer waar de verzekering niet wijs uit kan worden. De winkel waar je het slot vandaan hebt gehaald kan ook failliet zijn. Sterker: als nergens in de polisvoorwaarden expliciet staat dat je een bon moet overleggen dan is het ook niet verplicht. Ik heb de verzekering gemaild met de vraag hoe ik kon bewijzen dat ik het slot ook daadwerkelijk aan de motor gehangen had voordat deze gestolen zou worden. Foto's van het slot is voldoende. Sleutels worden opgevraagd (alle sleutels) en worden bekeken op slijtagesporen. Dat, en de foto's van het slot (eventueel aan de motor), is voldoende bewijslast. Ik heb het probleem dat dit slot niet meer op mijn motor past, en ja.... dat controleren ze ook :)

En als het ooit aan de orde is en de verzekering wil moeilijk doen, dan heb ik altijd het antwoord van de verzekering m.b.t. mijn mail nog.
 
Wat de diameter van de oranje beugel? Ik bedoel niet de binnenzijde maar de bedoeling is dat hij door een ring van een slot kan.
 
Nee, dan hang ik 'm hier nog liever aan een haakje en wacht ik op een motor waarop die wel past :)

Groot gelijk. Pff E 25,- voor een ART4 slot en dan nog gaan pingelen op de vezendkosten |( :r
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan