Polyester kuipset ZZR-600

Raes

Die hard MF'er
17 nov 2006
277
140
Leiderdorp
Ik heb nog een polyester kuip liggen voor Kawa ZZR-600 E.
De kuip is in goede staat (boven en zijplaten zijn een geheel) en is ideaal voor wie circuitdagen wil rijden en zijn/haar orginele kuip niet wil riskeren. Kuip is voorzien van koplampgat en de knipperlichten zitten erin, dus je kan er ook mee de weg op.

Ik heb er ook een onderkuip en een achterkant bij, alleen zijn deze iets minder maar makkelijk te repareren met een polyester matje.

Prijs is 100 Eur. voor de hele set.


full
 
Kun je meer foto's plaatsen of mij toesturen, waar de staat van de delen nog beter op te zien is?

Gr. Wim
 
Laatst bewerkt:
Hallo Wim,
Ik zal nog meer fotos maken en naar je opsturen, zodat je een goede indruk krijgt.
Wat ik al zei; de kuip (bovenkuip + zijplaten in een) is in goede staat. Misschien qua lakwerk niet 'je van het' maar geen scheuren oid.
In de kont zit een scheur precies op het gedeelte waar je zit, maar dit is makkelijk van binnenuit te repareren en als je een zitje van schuim erop plakt zie je daar zowiezo niks meer van.
De onderkuip is al eens wat aan gerepareerd.
Heb alleen even geduld, want de kuipdelen heb ik niet in huis liggen. Zal er binnenkort even heen gaan om de foto's te maken. U hoort van mij!
Groeten, Arnoud.
 
Ok, alvast bedankt Arnoud.
Zou je evt. het hele spul ook kunnen opsturen? En hoeveel zou dat dan evt. gaan kosten?

Gr. Wim
 
Beste,

ik ben bijzonder geinteressereed in de monoseat. Je zegt me de prijs voor dit item, incl verzendkosten naar Belgie, en ik stuur je de centjes.
 
Terug
Bovenaan Onderaan