Tom Tom Urban Rider- nog aan te schaffen - maar doorverkopen

Wiserider

Die hard MF'er
2 aug 2008
375
1
Ik wil een tweejaars abonnement op Motorplus nemen. (koop ik nu toch al elke week in de winkel)

Maar ik ben aan het sparen voor een Garmin. De bijgeleverde TT Urban Rider wil ik gelijk ongeopend door verkopen. Voor 220 euro, 30 euro goedkoper dan in de winkel.

Zodra ik een deal heb met iemand, zal ik als de aanbieding van Motorplus nog geldig is het abonnement daadwerkelijk afsluiten en binnen 10 dagen heb je de Tom Tom, liefst zelf afhalen of ik kom hem zelf brengen. Betaling natuurlijk pas bij overhandiging van de TT. Deze oproep is voor mij om er zeker voor te zijn dat ik de TT kan doorverkopen.

Iemand belangstelling ?
 
Niet om het 1 of ander... maar 30 euro goedkoper zou ik niet de zin hebben om erop te wachten. Daarbij wil je dus eigenlijk wel een abonnement maar dan gratis?

Goed bedacht, dat dan weer wel :P
 
Ik weet niet precies hoe dit in elkaar zit en wat je wilt, maar pm mij anders even. Ik wel aan het kijken naar tt urban.
 
Laatst bewerkt:
@ Roy R,
als jij voor niets 30 euro in twee weken laat liggen, moet je dat zelf weten natuurlijk ;)

Het punt is dat ik nu toch al elke twee weken motorplus in de AH koopt.
Voor bijna niks kan ik nu een TT krijgen, (die ik eigenlijk niet wil). Om om zeker te zijn dat ik weer vanaf kom geef ik een discount. Iedereen blij toch ?

@ Timmerstyle, je hebt een PM
 
30 euro voor 2jaar een abo op motoplus is niet duur, waarom zou iemand dan jouw urban rider overnemen en niet zelf een abo afsluiten van motoplus
 
Wiserider; waarom geniet een Garmin je voorkeur boven een TomTom?

Sorry, weet ik eigenlijk wel..........
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan