Folding extendable clutch/brake levers

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom passen ze niet?

Zijn het verder wel een beetje kwaliteit hendels??
 
Kwaliteit is zeer goed en mooi afgewerkt. Ze passen niet omdat het gat waar de hevel voor de remcylinder te ondiep is en hier door blokeert bij mijn fiets de rem :(
 
heb je hendels wel goed gemonteerd? ik had eerst ook zoiets met exaxt dezelfde hendels. er zit zo'n koperen buisje waar het rempinnetje in moet. in dat koperen buisje zit een gaatje en daar moet je pinnetje in. als dat niet zo is lijken de maten niet goed te zijn en remt ie continu
 
heb je hendels wel goed gemonteerd? ik had eerst ook zoiets met exaxt dezelfde hendels. er zit zo'n koperen buisje waar het rempinnetje in moet. in dat koperen buisje zit een gaatje en daar moet je pinnetje in. als dat niet zo is lijken de maten niet goed te zijn en remt ie continu


aahh ok bij mij is dat kopere buisje helemaal dicht.....

ok ik voel me momenteel heeeeeel erg blond het gat in dat kopere buisje was helemaal aan de achterkant gedraaid nu passen ze prima dus *O*

thx Aoks scheelt weer had bijna nieuwe hendels gekocht :X
 
Laatst bewerkt:
Niet zo chaggie klein_opdondertje! :P

Jij moet zeker werken dit weekend :W

@TS

Effe rechts bovenaan de pagina op het gele driehoekje klikken en de modjes verwittigen. Voorkom je teleurstellingen mee ;)

Veel plzier met je hendels :W
 
ga ik doen thx voor de tip nickel89

srry kleinopdondertje wist niet dat het zo nou kwam hoor
 
Dat knopje werkt niet op me iphone kan iemand anders klikken als die zin heeft ?

Voor de mods : hij mag dicht hendels passen toch dus einde verkoop
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan