V.I.O. POV 1.5 Point-of-View Cam

largeproject

MF veteraan
9 sep 2003
4.488
23
Bemmel
Bij deze bied ik mijn POV 1.5 te koop aan,verkeerd in een zeer goede staat.
Wil zelf een HD versie kopen,vandaar deze verkoop.
Onderstaande heb ik ff voor het gemak gejat van een site.

Prijs: vanaf €300, voor minder gaat ie zeker niet weg,want dan hou ik hem gewoon derbij.


Onder de ruigste omstandigheden Handsfree filmen met DVD Kwaliteit? V.I.O. POV. 1.5 is hiervoor onmisbaar. V.I.O. POV. 1.5 is de buitengewoon schok-, stof en spatwater bestendige bullet-camera, die eenvoudig te bedienen is met een waterdichte draadloze afstandsbediening. V.I.O. POV. 1.5 is eenvoudig te bevestigen op je snowboard, auto of mountainbike zodat je vanaf nu jouw spectaculairste momenten haarscherp kunt vastleggen!


Specificaties

■Frame rate:30fps, 25fps, 24fps, 15fps
■Resoluties:720x480, 720x400, 640x480, 360x240
■Beeld formaten: MPEG4 AVI (DivX Codec) digital, NTSC/PAL analoog
■Automatische belichting en witbalans

De POV kan net zoals alle andere digitale camera’s gemakkelijk met de pc verbonden worden met de bijgeleverde usb-kabel. De video’s kunnen direct bewerkt worden met Adobe Premier, Windows Movie maker of op het Internet gedeeld worden met de bijgeleverde POV software. De recorder is voorzien van een TV-out aansluiting dus de beelden kunnen gelijk op iedere tv getoond worden.

Met de V.I.O POV.1 is het mogelijk om op 2 verschillende manier op te nemen. Met de ‘Clip’ modus kan op de traditionele manier een opname begonnen en beëindigd worden, terwijl met de ‘Loop’ modus er continue opgenomen, en kan de gebruiker video fragmenten ‘taggen’ om ze definitief op te slaan.

Omvang Levering
-POV.1 Recorder met LCD scherm
-Draagbare camera kop Wide Angle Lens
-LVDS kabel
-POV Manager software
-Draadloze afstandsbediening (met nieuwe battery)
-4GB SD kaart
-USB kabel
-Analoge A/V kabel
-Bevestiging accessoires
-Reserve lensjes
full
 
Laatst bewerkt:
Je zit mss iets te hoog met je prijs.

Ik heb hem ook, en ben stik tevreden.
Wel ff wennen waar je die relatief grote opnameunit wegstopt...
Verder erg goede kwaliteit.
 
Als ik de recorder op een R1 van 2009 kwijt kan (in het kontje),dan moet ie toch op meerderen motoren kunnen. O-)
Prijs,ja misschien iets an de hoge kant,maar bieden mag natuurlijk altijd. :)
 
Ben mij aan het oriënteren voor een camera voor op de motor en heb wat vraagjes.
Wat is het voordeel van dit systeem ten opzichte van bijvoorbeeld de ContourHD en de GoPro? Weet dat de camera zelf klein is en makkelijk te plaatsen en dat deze geen HD is, maar wat is dan het voordeel wat de prijs rechtvaardigt?
Hoe bevestig je deze op je motor, zitten er materialen daarvoor bij?
En hoe zit het met het geluid, zit er een microfoon op/in en hoe is de kwaliteit daarvan?

thanks! ;)
 
Ben mij aan het oriënteren voor een camera voor op de motor en heb wat vraagjes.
Wat is het voordeel van dit systeem ten opzichte van bijvoorbeeld de ContourHD en de GoPro? Weet dat de camera zelf klein is en makkelijk te plaatsen en dat deze geen HD is, maar wat is dan het voordeel wat de prijs rechtvaardigt?
Hoe bevestig je deze op je motor, zitten er materialen daarvoor bij?
En hoe zit het met het geluid, zit er een microfoon op/in en hoe is de kwaliteit daarvan?

thanks! ;)


Geluid en beeld is beter(stabilere),hoewel dit geen HD versie.
Je kunt zien hoe de camera staat afgestelt,via het lcd scherm.
De microfoon zit in de kabel verwerkt,die kun je uit de wind leggen en zodoende beter geluid.
Door middel van de afstandsbediening kun je hem makelijk op pauze zetten,de contour moet daar voor onder handberijk zitten.
De Gopro ken ik eigenlijk niet,maar er staan zat voorbeelden van deze cams op internet.
Zijn diverse montage mogelijk heden,die boven staat afgebeeld heb ik door middel van klitteband bevestigd.

Men (V.I.O. zelf) zegt dat de BBC topgear ook deze camera gebruikt,weet wel dat Alex hoffman hem ook gebruikt voor zijn rondje op de appi voor afgaande van een motogp wedstrijd.
Dit word gebruikt bij de uitzending van sporteins(oude DSF).
 
Thanks, ga morgen meer lezen en filmpjes vergelijken! Twijfel tussen zoiets als deze of een ContourHD (GPS)!

:? Lastig, zou je mij een uiterste prijs kunnen geven, via PB, misschien helpt dat bij het nadenken! ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan