Het algemene zijspan topic

Slingertje

Die hard MF'er
12 nov 2007
650
0
Heel
Het algemene zijspan topic.

Blah blah blah

Hier kunt u alles kwijt, wat u niet in een ander zijspan gerelateerd topic kwijt kunt.
 
hier kan je je ei dus kwijt.
full
 
sterker nog....
hij moet aan beide kanten kunnen bewegen,
anders zit je stuur vast. en kun je helemaal niet meer sturen
en dan kun je er net zo goed een strip staal tussen zetten dat stuurt ook niet _O-
 
Leuk een algemeen zijspantopic. Die hadden we nog niet. Kan ik hier mooi alles kwijt wat ik in een ander zijspan gerelateerd topic niet kwijt kan ;) Te beginnen bij, heeft iemand nog een grimeca remklauw liggen?? Moet spiegelbeeld van deze zijn:

full


Excuus voor de slechte foto.
 
Laatst bewerkt:
Leuk een algemeen zijspantopic. Die hadden we nog niet. Kan ik hier mooi alles kwijt wat ik in een ander zijspan gerelateerd topic niet kwijt kan ;) Te beginnen bij, heeft iemand nog een grimeca remklauw liggen?? Moet spiegelbeeld van deze zijn:

[afbeelding]

Excuus voor de slechte foto.

Ikke!

Is wel een Brembo, maar dat zal het probleem niet zijn? Inclusief nieuwe blokjes.....
 
Ook nog excuses voor mijn slechte foto, en excusus voor het vervuilen van dat algemene topic met zo'n specifiek antwoord aan de heer Jansen.
full
 
Laatst bewerkt:
Mijn dank is zeer groot heer A.Ftersales ;) Die klauw he, moet die nog gereviseerd?
Of is hij zo te gebruiken.
 
Die klauw lijkt op de klauw die op een V50 Guzzi zit
 
,iemand nog een grimeca remklauw liggen?? Moet spiegelbeeld van deze zijn:Excuus voor de slechte foto.

… als je duur wilt doen, zeg je dat je een achterrem van een oudere Bimota zoekt. :+

Een echt veel gebruikt remklauwtje.

De Brembo P2 F08 (google is your friend en zo heet dat ding) is denk ik nog het makkelijkst te krijgen. Deze heb je ook in een linkse en rechtse uitvoering. Schrik niet van de nieuwprijs.

Is hetzelfde als die Grimeca. Heb je nog een MZ in de schuur staan, dan heb je vrijwel dezelfde, maar staat er MZ op, alleen rechts.

Prima remmetje door zijn eenvoud. Jarenlang ook verbouwd op EML´s. Ook leuk om zowel een linkse als een rechtse op de bak te verbouwen, met een mooie beugel, en die op beide remmen aan te sluiten.

Richard 8-)
 
Gratis voor niks weg te geven ;) :

Voor een EML GT2 rijder, die twee kleine kinderen mee wil nemen.

Een verhogingskussen, prima staat, prima uitvoering, niks mis mee. Past perfect.

(De GT2 kenmerkt zich door een groter 1,5 persoons zitkussen. Hierdoor zitten twee kleinere kinderen in een kuil en botsen de helmpjes tegen elkaar).

Met dit verhogingskussen zitten ze hoger en kunnen naar buiten kijken, het zitgedeelte wordt helemaal vlak, waar door ze niet tegen elkaar aan botsen. Tot een jaar of 8 – 10 bruikbaar (afhankelijk van hoeveel je ze te eten geeft misschien zelfs langer) en ze nog onder het dakje passen. Uiteraard bruikbaar in combinatie met gordels.

Uitsluitend af te halen door een GT2 rijder, niet voor wederverkoop (verkopen kan ik ook) en ik stuur ook niets op (ook niet tegen verzendkosten).

Richard 8-)
 
… als je duur wilt doen, zeg je dat je een achterrem van een oudere Bimota zoekt. :+

Een echt veel gebruikt remklauwtje.

De Brembo P2 F08 (google is your friend en zo heet dat ding) is denk ik nog het makkelijkst te krijgen. Deze heb je ook in een linkse en rechtse uitvoering. Schrik niet van de nieuwprijs.

Is hetzelfde als die Grimeca. Heb je nog een MZ in de schuur staan, dan heb je vrijwel dezelfde, maar staat er MZ op, alleen rechts.

Prima remmetje door zijn eenvoud. Jarenlang ook verbouwd op EML´s. Ook leuk om zowel een linkse als een rechtse op de bak te verbouwen, met een mooie beugel, en die op beide remmen aan te sluiten.

Richard 8-)


Lijkt veel op zo'n Brembo ding dat op een eerste versie BMW K zit. Heb ik er ook nog 2 van liggen mocht die andere niet passen.
 
Lijkt veel op zo'n Brembo ding dat op een eerste versie BMW K zit. Heb ik er ook nog 2 van liggen mocht die andere niet passen.
Op de oude K-serie zit inderdaad de 08. Net als Moto Guzzi, Laverda, Ducati.
De verschillen zitten in de aanlegvlakken, getapte of geboorde oren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan