Onderdelen Honda VF1000F; kuipdelen, tank, collector

TomN

MF'er
10 sep 2007
31
0
Utrecht
Na het verkopen van de motor heb ik nog een berg onderdelen over. Aangezien ze alleen met wat zaagwerk en veel ducttape op mijn nieuwe motor zouden passen verkoop ik het spul maar... :)


Complete set kuipdelen en tank voor een Honda VF1000F. Ze zijn ooit rood gespoten, de achterste delen zijn inmiddels weer zilver. Inclusief achterlicht en zadel.

Er zitten wat lakbeschadigingen op de kuipdelen, maar niet diep. Geen scheuren, afgebroken bevestigingspunten of deuken. De delen moeten dus alleen nog eens opnieuw gespoten worden.

De tank heeft geen cilinder meer in het slot zitten, de sleutel lijkt nu verdacht veel op een schroevendraaier. Het zadel heeft een kleine beschadiging in het leer.

kuipdelen1.jpg


kuipdelen2.jpg


kuipdelen3.jpg



Tellerset van een geimporteerde Honda VF1000F, met mph en kmh aanduiding. Is 26500 mijl oud maar in goede staat.

tellerset1.jpg



En een collector. De aansluitingen voor de uitlaatbuizen van de achterste cilinders zien er niet geweldig meer uit, en een van de buizen is gerepareerd met uitlaat afdichtingstape. Verder goed bruikbaar met nieuwe uitlaatpakkingen.

collector1.jpg


collector2.jpg
 
Zoals je weet heb ik interesse in de collector. Hoeveel wil je ervoor hebben?
 
Laatst bewerkt:
En het kuipruitje, hoeveel wil je daarvoor? (En heb je daar nog wat betere foto's van??)
 
Ik was je nog niet vergeten... :) Hier een paar extra foto's: 1, 2. Er zitten wel wat krasjes op het ruitje, maar verder geen scheuren oid.

En voor de collector/kuipruit combinatie... ehm... 75 euro?
 
Laatst bewerkt:
Klopt het dat je uit Utrecht komt? Wil ik ze wel op komen halen. Opsturen is ook zo lastig :P
 
Klopt, Utrecht. Morgen ben ik zo ongeveer de hele dag thuis, maar anders is ergens de komende week ook geen probleem. Ik stuur m'n adres en telefoonnummer wel even via een privebericht.
 
Inmiddels heeft iemand interesse getoond in de topkuip. WoBBeL, wilde jij het ruitje nog overnemen? Anders gaat die mee met de andere kuipdelen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan