Fzr 1000 91-93 USD voorvork/velg en cbr 600 tank/achterbrug

Status
Niet open voor verdere reacties.

TimFiz

MF veteraan
3 sep 2006
4.673
0
Tekoop aangeboden.

Een USD voorvork van een Fzr 1000 met de 2 kroonplaten en een zwarte voorvelg. Voorvork is gedemonteerd ivm lekke keeringen. Deze zitten met Plutoline racevoorvorkolie erbij.

Cbr 600 tank met 1 deuk en achterbrug met rode velg voor project.

Foto's volgen zsm.

Doe een goed bod!
 
100 euro incl verzenden wat! Incl raceolie en keeringen! Is gewoon recht! Bij meerdere geinteresseerden hoogate bod in het topic!
 
Laatst bewerkt:
2011-07-04162644.jpg


2011-07-04162653.jpg
 
ja! ik ben zeer geinteresseerd, en kom ze desnoods wel halen
(de Zaanstreek is niet zo heel erg ver uit de buurt)

dus 1e bod 100 euro staat !

M.vr.gr. Jos
 
Wynand2000 heeft via pb 122,50 euro incl verzenden geboden!!
 
100 euro incl verzenden wat! Incl raceolie en keeringen! Is gewoon recht! Bij meerdere geinteresseerden hoogste bod in het topic

ik citeer je even, ik stel me zo voor dat we het bieden openbaar houden :?
;)

dan kom ik hem voor 150 ook nog wel ophalen :Y

ik lees net je laatste post, moet ff kijken of ik op mijn werk dit verhaal kan blijven volgen dan
 
Laatst bewerkt:
Ik ben benieuwd of er iemand meer bied!! Morgen 20:00 uur sluit ik de veiling, want er moet wel een tijdlijn op zitten :Y Speciaal voor de tot nu toe hoogste bieder een ander tijdstip!!! _O-

Heb ik hem ook via pb duidelijk gemaakt, vandaar dat ik open en transparant ben _O-
 
Laatst bewerkt:
geboden via PB 122.50 :$ en nu al het hogere bod ;( daar gaat mijn budget.........
vanavond tegen 8 uur maar eens in de gaten houden, wel een mooie aanbieding! :9~
het probleem met de prijzen van de USD vorken komt natuurlijk doordat de meesten hun motor aan de vóórkant platrijden, daar drijven ze de prijzen mee op |(
misschien 4 schijfremmen aan de voorkant van iedere motor zodat ze wat later kunnen remmen?
succes met je veiling en wie weet?
 
vork is helemaal kompleet? (moest ik ff vragen van de vorkenboer) ;)


19.00 uur:

ik moet helaas zo weg, zet de prijs nog ff op scherp op voorwaarde dat de vork kompleet is.

Bij deze een bod van 175,- euro. Ik zie wel of het meer wordt ;)

Succes!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan