NX250 Vraagprijs € 450 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo te zien hebben zowel Hans als LEO de pb niet aanstaan. Bij voorkeuren bovenaan de pagina even aanvinken ;)
 
Keb maar even de begintekst van dit topic aangepast van T.E.A.B naar VRAAGPRIJS € 550 . Scheelt weer e-mailverkeer.

LEO
 
Even wat "actie" foto`s van mijn woon werk route van vandaag
full

full
 
Ik ben ook weer pb-baar, sorry voor het gedoe. Is die NX van jou in nettere staat dan die van k@bouter? :)
 
Wat een mooi ding. Geld meer dan waard.
Wacht nog effe man want 550 is ie zeker waard.

Ik heb zo'n ding gekocht een paar jaar geleden voor 650 en die was in de zelfde staat als deze ongeveer.
Heb wel voor euro 250 een andere achtershock moeten kopen en voor 400 euro later nog eens goede bridgestone banden.
Deze NX is zeker euro 650 waard.

Mijn Nx haalt max. 130 (solo) en verbruik is met toeren van 80 a 90km/h door de bergen ca. 1:24.

Succes met de verkoop :P
 
Wat een mooi ding. Geld meer dan waard.
Wacht nog effe man want 550 is ie zeker waard.

Hoi Jarno, Jij en ik weten dat de onderdelen die ik erin gezet heb een flinke som geld gekost hebben maar moeders heeft haar oog laten vallen op een ander speeltje en het is nogal een ongeduldig tiepje dus als er een redelijk bod komt wat haar aan staat ...................

LEO
 
Geen enkel probleem hoor want ik had hem zelf ook niet aanstaan :$ :$
Alst goed is zie jij nu boven aan de pagina staan als je inlogt dat je een PB hebt (van mij)Ik ken k@bouter zijn fiets niet. Sorry.

LEO


ja dit is een MD25 :P *O* -O-
die van kabouter een md21 die heeft meer CC's :?

je hebt pb terug -O- *O* :]
 
Gisteren zijn we voor deze NX afgereisd naar het zuiden, waar we met Brabantse gastvrijheid (en koffie) werden ontvangen. We hebben de motor niet gekocht, uiteindelijk, omdat de XT350 die we vanmorgen bekeken beter geschikt lijkt om de paadjes mee te verkennen, maar voor andere geinteresseerden mijn observaties hieronder:

Het is inderdaad een leuke, kleine motor, waar mijn vriendin (1m64) goed mee uit de voeten kon. Erg makkelijk te hanteren en zeer wendbaar. Banden zijn in prima staat, geen roest in de tank te zien. Ketting en tandwielen kunnen zo te zien nog wel even mee. Het plastic is her en der met tie-wraps bevestigd en heeft wat barstjes, maar frame en motorblok zagen er goed uit, beter dan sommige andere NX-en die ik gezien heb. Ik vond voor 15 euro per stuk al nieuwe kappen, dus dat mocht de pret niet drukken.

Ik ben geen deskundige, dus geinteresseerden moeten vooral zelf hun oordeel vormen, maar ik wilde toch mijn ervaringen delen. Als mensen iets willen vragen moeten ze maar een Pbtje sturen.

Leo, bedankt voor de gastvrijheid!
 
Is 1:23 niet een hoog verbruik? Ik haalde 1:27 met mijn NX en 100-110 op de snelweg.
 
Is 1:23 niet een hoog verbruik? Ik haalde 1:27 met mijn NX en 100-110 op de snelweg.

Misschien ik toch eens dat gaasje achter de luchtfilter weghalen voor meer luchttoevoer.
100-110 haal ik ook op de snelweg dus daar kan het niet aan liggen.

LEO
 
Hier nog een NX 250 ex-rijder... Als je kalm aan doet en weinig stoplichten tegen komt is 1:35 haalbaar, ik deed 1:28 - 1:30 gemiddeld :)

Leuke fietsjes, blokjes gaan ruim over de 100k km's heen dus maak je maar geen zorgen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan