Te koop: ovale akrapovic demper (carbon)

Kiwi1000

Rookie
31 jul 2008
16
0
Utrecht / Wageningen
Deze akrapovic slip on is in prima staat en heeft 1 jaar (ongeveer 5000km) onder mijn kawasaki z1000 gezeten. Uiteindelijk toch vervangen omdat ik een demper met E-keur en uitneembare DB-killer wilde. Daardoor is deze uitlaat nu overbodig en te koop.
De klem, om de uitlaat aan de motor te schroeven, wordt ook meegeleverd.

Vraagprijs:200 euro of aannemelijk bod.

Voor interesse of vragen graag mailen naar: iwanvanveen@live.nl
full
 
Dat is een hele goede vraag. Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen flauw idee heb. Ik laat mijn monteer werk gewoon bij de garage doen :Y
Als je de diameter van de aansluiting (binnenkant) even kunt opmeten en hier neerzetten, dan weten de meeste doe-het-zelferts wel waar ze aan toe zijn. :)
 
Laatst bewerkt:
Laat het mij weten? Im first i Gues.. maat van mij moet een Akra hebben vandaar.

PB kan ook.
 
haha, ik zie het nu pas. Mooi is dat inderdaad. Ziet er lekker knullig uit. Gaat ie extra hard van ;) .

Voor de maten:

De lengte is 610mm (carbon gedeelte is ongeveer 465mm). Diameter van de demper is 131mm op het breedtste gedeelte (ovaal). Diameter van aansluiting (op de afbeelding rechts) is 60 mm.
 
De gene met een goed bod is uiteraard eerst. Ik heb tot op heden met nog niemand een afspraak gemaakt over de verkoop dus alles is nog open. Op het moment dat ik een afspraak maak staat die ook en zal er niks meer veranderen. Als iemand met een goed bod komt (de uitlaat is nieuw toch echt nog een stuk duurder) kunnen we snel zaken doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan