MF Gooi en Vechtstreek deel * 105 *

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ilja, sterkte vandaag
Coonies vakantie *D

@Bart: Ik snap het idee ook niet helemaal... Kom, deze mensen kunnen totaal niet autorijden, laten we ze eens op hoge snelheid wat dingen doen *D


full
 
Ilja, sterkte vandaag
Coonies vakantie *D

@Bart: Ik snap het idee ook niet helemaal... Kom, deze mensen kunnen totaal niet autorijden, laten we ze eens op hoge snelheid wat dingen doen *D

Staat garant voor leuke tv... dat wel..... :')

@Noor: Echt doorgeknipt? Of hebben ze iets doorgeknipt wat zogenaamd er voor door ging? Dan ben je helemaal een droeftoeter. :')

@Joke: Thanks voor het vragen. Ik hoop deze maand, anders begin volgende maand. Zit even met wat dingetjes die ik moet regelen.
 
Hier trouwens ook weer even wat minder nieuws....
Paps heeft de operatie goed doorstaan, en stuk dikke darm verwijderd.
Ze hebben toen ook wat lymfe stukken weggehaald ter controle.
De kankercellen waren de darmwand niet door en het leek dus allemaal goed.
Maar in 2 van de 11 klieren die ze verwijderd hebben zijn wel kankercellen gevonden dus hij gaat nu op voor chemo (hoe sterk en in wat voor vorm hoort hij volgende week vrijdag)
Aan de ene kant heel erg balen, maar aan de andere kant beter totaal bestrijding nu dan 11 schone lymfen en dat het stiekem wel in nummer 12 en 13 had gezeten die ze niet weggehaald hebben en hij dus "schoon" dacht te zijn...
Dus we (hij vooral) gaan weer even keihard vechten voor zijn verdere herstel!!! :Y
-O- Sterkte...
 
Ilja, sterkte vandaag
Coonies vakantie *D

@Bart: Ik snap het idee ook niet helemaal... Kom, deze mensen kunnen totaal niet autorijden, laten we ze eens op hoge snelheid wat dingen doen *D
:^ B|
of 40 op de snelweg, het enige excuus daarvoor is (mits geen file) dat je een old-timer rijd die niet harder kan

Staat garant voor leuke tv... dat wel..... :')

@Noor: Echt doorgeknipt? Of hebben ze iets doorgeknipt wat zogenaamd er voor door ging? Dan ben je helemaal een droeftoeter. :')

@Joke: Thanks voor het vragen. Ik hoop deze maand, anders begin volgende maand. Zit even met wat dingetjes die ik moet regelen.

:^ wil ik ook weten
 
Mja geen idee eigenlijk, maar het zou toch verboden moeten worden deze jongen nog op de weg te laten!?! Levensgevaarlijk!!!
 
Toosmans! *D :W
Vanavond thuis of druk?
Heb nog een usb sticky voor je liggen ;)
Vanaaf wel thuis denk ik. Of effies langs motoport me nieuwe laarzen ophalen. Tijdens de vakantie één natte teen dus er mee terug gegaan. Kreeg gister een sms dat er een nieuw setje klaar staat... Netjes :Y

Samen die kant op en een rondje doen???
 
Vanaaf wel thuis denk ik. Of effies langs motoport me nieuwe laarzen ophalen. Tijdens de vakantie één natte teen dus er mee terug gegaan. Kreeg gister een sms dat er een nieuw setje klaar staat... Netjes :Y

Samen die kant op en een rondje doen???

Ja is ook prima, zal nog even overleggen met de bazin als ze zo wakker is.
Dan laat ik het nog wel ffies weten ;)

Enne zeker netjes :Y
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat ik zo de buren schuin boven ons even ga vermoorden.... Die presteren het om nu al 3 weken lang elke dag vanaf 08:30 tot 21:00 uur te boren/timmeren/slijpen en weet ik veel wat. Ook in de weekenden. Blijkbaar precies aan de kant die bij ons in de buurt is, want ik tril letterlijk in mijn bed.....Het is godverdomme een appartementje, ze hebben 4 eeuwen terug kastelen gebouwd in een kortere tijd B|
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat ik zo de buren schuin boven ons even ga vermoorden.... Die presteren het om nu al 3 weken lang elke dag vanaf 08:30 tot 21:00 uur te boren/timmeren/slijpen en weet ik veel wat. Ook in de weekenden. Blijkbaar precies aan de kant die bij ons in de buurt is, want ik tril letterlijk in mijn bed.....Het is godverdomme een appartementje, ze hebben 4 eeuwen terug kastelen gebouwd in een kortere tijd B|
_O- :')
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan