MF Gooi en Vechtstreek deel * 105 *

Status
Niet open voor verdere reacties.
Inmiddels hier wel een belletje gehad van de garage...

:( moet rekenen op zo'n 1500 tot 1700 pleuri :(

En dat voor een auto die als hij niet kaduuk zou zijn pakweg 3000/3500 op zou brengen bij inruil.

Keuzes, keuzes..... naja, laat maar maken en hopelijk kan ik er nog een jaar of 2 mee door dan.

Ouch, dat zijn geen fijne berichten :N
 
Zuur PP :Y :/


Maar verders weet je wel wat je hebt.

Heb met de vorige bus hetzelfde meegemaakt, maar was nog iets duurder :X
Da's wel het fijne van een nieuwe dan weer.
 
Laatst bewerkt:
PP: Misschien moet je deze inruilen en voor 1500 - 2000 euries erbij een andere kopen :?

Hier helemaal gaar na een intensieve oefensessie in Naarden vanmorgen en net een vermoeiend overleg gehad over continuïteitsmanagement bij uitval ICT of elektriciteit :r

Nog 1 daggie en dan... *O* *O* vakantie!!

Nau naor huus! :W
 
Laatst bewerkt:
PP: Misschien moet je deze inruilen en voor 1500 - 2000 euries erbij een andere kopen :?


Als ik hem nú in zou ruilen met kapotte motor krijg ik er geen drol voor en met 2000 euro erbij heb je niet veel......

Deze is van 2003 met 190K op de teller. Als ik een andere wil, wil ik minimaal eentje van een paar jaar jonger (2007 of zo) met flink wat minder km's op de teller en dan ga je al gauw naar zo'n 10 rooitjes.

Kan het dus ergens wel verantwoorden om hem te laten maken maar blijft zo zonde van de centjes die je er niet voor ingepland hebt. B|
 
Twee wekelijkse uitje naar de fysio ook weer gehad, nu maar ff de tour kijken :]

Pluisjesdiebangzijnvooreenbeetjewater: ra ra het is droog en het komt jullie kant op :')

PP; Zuur geld op deze manier -O-
 
Als ik hem nú in zou ruilen met kapotte motor krijg ik er geen drol voor en met 2000 euro erbij heb je niet veel......

Deze is van 2003 met 190K op de teller. Als ik een andere wil, wil ik minimaal eentje van een paar jaar jonger (2007 of zo) met flink wat minder km's op de teller en dan ga je al gauw naar zo'n 10 rooitjes.

Kan het dus ergens wel verantwoorden om hem te laten maken maar blijft zo zonde van de centjes die je er niet voor ingepland hebt. B|



Vrot! B|
 
Te leen gezocht

Ik mag van de fysio twee keer per dag 20 minuten fietsen ter bevordering van de bloedstroom en afvoer van vocht uit mn knie *O*

Nou ben ik niet in het bezit van een hometrainer -O-

Iemand zo een ding op zolder staan waar de 1e 6 weken niet naar om gekeken wordt die ik mag lenen?
 
Te leen gezocht

Ik mag van de fysio twee keer per dag 20 minuten fietsen ter bevordering van de bloedstroom en afvoer van vocht uit mn knie *O*

Nou ben ik niet in het bezit van een hometrainer -O-

Iemand zo een ding op zolder staan waar de 1e 6 weken niet naar om gekeken wordt die ik mag lenen?


Helaas..... maar mag je dan ook niet op een normale fiets even naar buiten een ommetje van zo'n 20 minuten doen?

Moet het niet regenen natuurlijk
 
Droog maar regen op komst...

@ PP: Das wel zuur :X Fixen en hopelijk geen dure fratsen komende jaren op auto gebied dan.

@ Achi: Kijk an, gaat de goede kant op :) Helaas geen hometrainer te leen...
 
Te leen gezocht

Ik mag van de fysio twee keer per dag 20 minuten fietsen ter bevordering van de bloedstroom en afvoer van vocht uit mn knie *O*

Nou ben ik niet in het bezit van een hometrainer -O-

Iemand zo een ding op zolder staan waar de 1e 6 weken niet naar om gekeken wordt die ik mag lenen?


Als het met lenen niet lukt, is dit misschien iets? Kost je de kop niet :N

klikkerdeklik
 
Laatst bewerkt:
full
 
En weer terug.
Gaat weer een stukje beter dan gisteren :)
In ieder geval gingen lage snelheid dingen best wel goed vandaag!

En volgens mij heb ik SwordsDance nog gespot op de A1? Ik zag iig iemand op een Tiger mét een sticker ter hoogte van de afrit Bussum... Heb nog een klein stukje achter je gereden maar mocht het gas niet opentrekken van de instructeur :/
 
Michel; sterkte -O-

Achi; hier niks :N















Over 'n half uur naar Hans Teeuwen's nieuwe show 'Spiksplinter' in de stadsschouwburg *O* !!
 
bye bye! :)

Mweh... ben toch wel een broertje van Nocer, wat was die BMW klein van binnen, of ik ben zo groot :+ en heb even lopen kutten voordat ik uiteindelijk de auto in de achteruit kreeg..
Maar daarnaast ook wel weer lekker sportief karretje, maar het is gewoon geen Triumph :+

@ hometrainer: heb ik helaas niet :(

@ Soap: mwah, stiekem toch wel leuk :+

@t weer, been there, stood in the shower, got the t shirt

en dan wel shower op z'n english! :9

*O*
 
En weer terug.
Gaat weer een stukje beter dan gisteren :)
In ieder geval gingen lage snelheid dingen best wel goed vandaag!

En volgens mij heb ik SwordsDance nog gespot op de A1? Ik zag iig iemand op een Tiger mét een sticker ter hoogte van de afrit Bussum... Heb nog een klein stukje achter je gereden maar mocht het gas niet opentrekken van de instructeur :/

:Y :W

heb meerdere rijscholen ingehaald :$ vervelende instructeur :P
wat voor lesauto had je? :)
 
PP vervelende kosten.. best een hoop ook nog wel.

M&M sterkte met paps nog even.

Soap hehehe breaks gewoon niet melden dan gaat het allemaal prima toch :)

Morgen lekker dagje vrij :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan