De Motobliekers 6 - iets met iemand anders en een stokje

Status
Niet open voor verdere reacties.
_O-

Kom je ook patatjes eten de 24e? Geldt voor alle aanhang ook trouwens :Y
Misschien. Mijn meissie heeft nu vakantie en haar beste vriendin ook. Nu hebben ze plannen om een paar dagen er tussenuit te gaan en dan neemt ze de kleine en de hond ook mee. Heb ik dus de tijd aan mezelf (als ik klaar ben met werken...)
Ik weet alleen nog niet wanneer ze dat van plan zijn...
 
Misschien. Mijn meissie heeft nu vakantie en haar beste vriendin ook. Nu hebben ze plannen om een paar dagen er tussenuit te gaan en dan neemt ze de kleine en de hond ook mee. Heb ik dus de tijd aan mezelf (als ik klaar ben met werken...)
Ik weet alleen nog niet wanneer ze dat van plan zijn...
Het is zowieso op zondag, scheelt al qua werk ;) Frietjes eten we toch dus laat t tegen die tijd weten heb toch altijd genoeg O-) Tijd moeten we nog even afspreken dan...doen we echt een rit deze keer?

@Kiwi; ik verwacht dat je erbij bent... :+
 
Het is zowieso op zondag, scheelt al qua werk ;) Frietjes eten we toch dus laat t tegen die tijd weten heb toch altijd genoeg O-) Tijd moeten we nog even afspreken dan...doen we echt een rit deze keer?

@Kiwi; ik verwacht dat je erbij bent... :+
Snap ik, dat het op zondag is. Alleen is het zo dat de zondagen die ze dan thuis is, het dan niet leuk zou zijn als ik dan weer de hort op ben. We hebben namelijk al wat zondagen andere dingen en af en toe gewoon lekker thuis is dan ook weleens fijn.
 
Snap ik, dat het op zondag is. Alleen is het zo dat de zondagen die ze dan thuis is, het dan niet leuk zou zijn als ik dan weer de hort op ben. We hebben namelijk al wat zondagen andere dingen en af en toe gewoon lekker thuis is dan ook weleens fijn.
Tuurlijk :Y Jullie zijn iig welkom!
 
Ik wist dat je dat zou zeggen ~.~

Ik begin hier gevoel voor te krijgen :9

...Maar wie zou dit niet zeggen :?
...een overduidelijk inkoppertje... :+

Trouwens aan het einde van de rit op zondag 24 juli;
patatje bij Zen's-Plaza

1507-20081030-patat.jpg


Wáár blijven de aanmeldingen?????? of moeten er ook frikandellen en kroketten bij? :9

BLIEKER RIT
Zondag 24 juli. a.s. 13.00 uur
Avelingen Carpool


Wordt hoog tijd voor een blieker rit, waarbij eens wat meer mensen aanwezig kunnen zijn!!!

Wie gaat er mee:
-DutchKingKong
-Zen_78
-Partypooper
-Rutgert
-...
-...
-...
-...
-...
-...
-...
-...


bij meer dan 10 aanmeldingen gaan we in 2 groepen rijden om de veiligheid te waarborgen.
(Er wordt geen vaste route uitgezet, of vrijwilligers moeten zich aanbieden!)

Aan het einde van de rit patatje bij Zen's-Plaza *O*
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan