Dé najaarsrit 9-10-11, zoals gebruikelijk met mooi weer

Hoi allen :W

Route ziet er leuk uit zo 'at first sight' :Y
Volgens mij was ik een van de 20 die vóór het topic zich al had aangemeld...datum stond al in de agenda :] [Er komt nog een post met 'aanmeldingen' neem ik aan ]

Wat mij betreft : Als er nog behoefte aan is...zet me maar als reserve-achterrijder, weet nooit of het van pas komt :)

24 juli proefrijden...ehm..klinkt wel héél erg leuk/gezellie *O* maar: ...hangt nog even van onze last-minute vakantieplannen af ...ik laat het nog wel ff weten.
2 oktober moet ik nog even bekijken.

En wil je me svp bij de Zuid-Zweden Pré-meet zetten ?

Top, komt in orde, staat genoteerd :Y . Heb de ovb'tjes voor de testritten erbij gezet. De post met alle aanmeldingen komt nog. Remond heeft het momenteel even heel druk, later deze week zal hij misschien weer tijd hebben om alles te updaten.
 
Ik heb me ingeschreven kom ook 100% zeker met 2 hoogstwaarschijnlijk 2 anderen.
Pre-meet in Amsterdam.

Opzich wil ik wel mee 24juli, moet alleen nog even aan mijn agenda vragen of zij dat ook goed vindt :+
 
Gaat hard zo me de aanmeldingen *O* .

@Poepvlieg
Je kan wel in de groep komen met mensen die weten wat vlot rijden is, maar we zullen het toch niet doen, dus het maakt niet uit ;) . Wordt een rustig dagje touren :] .
 
Okay *O*

Ik ben erbij *O* mag je niet missen natuurlijk, aanmelding al verstuurd *O*
Testrit 24juli wil ik ook wel mee :Y
2okt even ovb

ohja en de premeet :+

Pre-meet Best
Locatie: Google Maps
Verzamelen/vertrekken: NNTB
Deelnemers:
- Paprikapoeder
- Dopey (die is niet te missen :+ )
:} *O* :o En ik ben wel te missen
poser2.jpg

Zo vet vanmiddag :] *O*
 
Ik wil op 24 juli ook wel mee voor de test rit! :]

Testritje is crew only ;) . Je had bij je aanmelding opgegeven niet als (reserve) voor/achter te willen rijden. Mocht je wel mee willen als dusdanig, dan ben je ook de 24ste welkom :) . Anders gaat het meer een vrij kleef maar aan ritje worden, dat is niet te de bedoeling ;)
 
Testritje is crew only ;) . Je had bij je aanmelding opgegeven niet als (reserve) voor/achter te willen rijden. Mocht je wel mee willen als dusdanig, dan ben je ook de 24ste welkom :) . Anders gaat het meer een vrij kleef maar aan ritje worden, dat is niet te de bedoeling ;)

Heb je nu mijn mail al gehad :+ :P :?
Ik heb nog niks terug ontvangen en denk dus dat die klote filter me er uit heeft gewipt
 
Heb je nu mijn mail al gehad :+ :P :?
Ik heb nog niks terug ontvangen en denk dus dat die klote filter me er uit heeft gewipt

Ja, mail gehad
Ja, autoreply retour gestuurd
Nee, het ligt niet aan ons
Nee, het klote filter heeft je er ook niet eruit gewipt
 
Laatst bewerkt:
ook maar aangemeld voor de rit en voor de premeet watertoren raamsdonkveer

dan is het toevallig precies een jaar geleden dat ik de VFR heb opgehaald en dat moet natuurlijk gevierd worden met een rit
 
Aangemeld en auto-reply ontvangen *O* *O* *O*
Doe mij maar de rustige groep, ik wil ook graag de omgeving een beetje kunnen bekijken ;)
 
Aangemeld en auto-reply ontvangen *O* *O* *O*
Doe mij maar de rustige groep, ik wil ook graag de omgeving een beetje kunnen bekijken ;)

Kan je het beste bij mijn groepje meetuffen, daar zitten vaak de meeste verse rijbewijzen en rustigste rijders bij elkaar :]
 
Gaat hard zo me de aanmeldingen *O* .

@Poepvlieg
Je kan wel in de groep komen met mensen die weten wat vlot rijden is, maar we zullen het toch niet doen, dus het maakt niet uit ;) . Wordt een rustig dagje touren :] .

Het tempo hangt hoofdzakelijk af van de koprijder & de rest van de groep.
Als je het goed vind, wil ik mee 24 juni, heb me ingeschreven als kop / achterrijder :]

Wij wonen relatief dicht bijelkaar dus opzich zou het geen probleem kunnen zijn?
 
Laatst bewerkt:
Het tempo hangt hoofdzakelijk af van de koprijder & de rest van de groep.
Als je het goed vind, wil ik mee 24 juni, heb me ingeschreven als kop / achterrijder :]

Wij wonen relatief dicht bijelkaar dus opzich zou het geen probleem kunnen zijn?

24 juni kan je mee :Y . Zal het erbij zetten, er komen nog meer uit deze omgeving, handigste is om voor de 24ste ook Amsterdam Foodstrip te pakken.

Enne, die koprijders, die krijgen ook instructies mee hoor ;)
 
Ojah Paul, het kan zijn dat er nog wat meer mee komen met mij... Kan ik dat nog (optijd) erbij laten weten ? :)
 
Ojah Paul, het kan zijn dat er nog wat meer mee komen met mij... Kan ik dat nog (optijd) erbij laten weten ? :)

Ik weet niet of jij dat kan ;) . Aangezien je jezelf hebt kunnen aanmelden, mag ik aannemen dat het ook wel lukt om aanhang aan te melden :+ . Hoe het zit met de tijd, dat hangt af van hoe snel we vol zitten :P

Zijn ze van MF? -----> dan zelf laten aanmelden
Zijn ze van buiten MF? ----> bij jouw aanmelding erbij zetten als aanhang
 
ff volgen.... hoewel ik waarschijnlijk toch niet mee ga vanwege de voorspelling van een paar druppels regen :+
 
Ik weet niet of jij dat kan ;) . Aangezien je jezelf hebt kunnen aanmelden, mag ik aannemen dat het ook wel lukt om aanhang aan te melden :+ . Hoe het zit met de tijd, dat hangt af van hoe snel we vol zitten :P

Zijn ze van MF? -----> dan zelf laten aanmelden
Zijn ze van buiten MF? ----> bij jouw aanmelding erbij zetten als aanhang

Mijn plus 1 is mn vriendje :P ook van MF. Alleen is die op vakantie :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan