TK: Witte reflecterende rimstriping 17 inch

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bart82

MF veteraan
7 jun 2006
1.156
26
Beste MF'ers,

Ik heb hier witte reflecterende rimstriping liggen voor 17 inch wielen van motorsticker.eu.
I.v.m. wijziging van plannen (liever rode rimstriping) mag het setje weg.

Breedte is 6 mm

Heeft mij 25 euro gekost, mag weg voor 15,-.

Groeten,
Bart
 
Laatst bewerkt:
Het is trouwens niet 1 lang lint, maar het zijn voorgebogen stukken. Vier per kant.
 
Thanks voor de tip

Mijn laptop is gecrasht en werk dus tijdelijk met een oude pc zonder de software van m'n telefoon. Wel eventjes een foto van de soort, misschien dat het helpt?

Het gaat dus om deze, maar dan in het wit reflecterend, nog nieuw in de originele envelop:
81939.jpg
 
Laatst bewerkt:
Deze voorgevormde variant maakt het je heel gemakkelijk om de striping strak op je wielen te krijgen. Heb ze vorig jaar besteld in de rode kleur *D

Beetje water met een druppel zeep, aanbrengen, afwerken..klaar! 8-)

Kick!
 
@NiekV_nl: Ze worden doorgestuurd in de originele verpakking, gewoon in de brievenbus..
 
Ik vindt het anders aardig tegenvallen, heb je tips.


Ik heb het als volgt gedaan..

Benodigdheden:

1x striping
1x plantensproeier, beetje water en zeep ( wat zal het zijn 400ml en 1 druppel afwasmiddel zoiets..)
1x schaar (fijn)
1x motor :+

Op een schitterende lentedag mijn motor op de paddockstand gezet achter het huis, velgen goed schoon gekregen en dat ze iig vetvrij zijn.
Velg wat nat maken en dan het eerste deel aanbrengen en op het oog kijken of het de rand van de velg volgt, meteen weer water erover. Je moet zorgen dat het niet uitdroogt namelijk, want dat geeft je nog de kans om het te verstellen. ;)

Met de vier delen heb je een overlap over elk stuk van +/- 1 cm, pak daar iig iets van. Doordat je het plakt gaat het einde een opstaande rand krijgen maar dat knip je weg met die fijne schaar die je hebt liggen..

Op die wijze heb ik dat gedaan, het is zelfs zo goed gelukt dat ik het ook bij m'n maat gedaan heb. 8-) ;)

De andere versie op een rolletje en een "handige" applicator heb ik ook geprobeerd, dat werd niets voor mij. Deze versie wel en het is het meer dan waard, vooral voor de ongeduldige medemens..
Meer kan ik je niet vertellen erover, kan wel een piccie tonen natuurlijk

grtz
 
Een beter promotiepraatje had ik niet kunnen houden.... :}

Gezien deze striping geweldig is, wordt de vraagprijs nu verhoogd naar €50,- :+ :9
 
Beste MF'ers,

Ik heb hier witte reflecterende rimstriping liggen voor 17 inch wielen van motorsticker.eu.
I.v.m. wijziging van plannen (liever rode rimstriping) mag het setje weg.

Breedte is 6 mm

Heeft mij 25 euro gekost, mag weg voor 15,-.

Groeten,
Bart

Ik heb hier een setje rood reflecterende rimstriping liggen. Aan/op de rol met geleider voor het plakken.

In een van de laatste posts zag ik een leuke verkoopprijs O-) ;)
 
Ik heb het als volgt gedaan..

Benodigdheden:

1x striping
1x plantensproeier, beetje water en zeep ( wat zal het zijn 400ml en 1 druppel afwasmiddel zoiets..)
1x schaar (fijn)
1x motor :+

Op een schitterende lentedag mijn motor op de paddockstand gezet achter het huis, velgen goed schoon gekregen en dat ze iig vetvrij zijn.
Velg wat nat maken en dan het eerste deel aanbrengen en op het oog kijken of het de rand van de velg volgt, meteen weer water erover. Je moet zorgen dat het niet uitdroogt namelijk, want dat geeft je nog de kans om het te verstellen. ;)

Met de vier delen heb je een overlap over elk stuk van +/- 1 cm, pak daar iig iets van. Doordat je het plakt gaat het einde een opstaande rand krijgen maar dat knip je weg met die fijne schaar die je hebt liggen..

Op die wijze heb ik dat gedaan, het is zelfs zo goed gelukt dat ik het ook bij m'n maat gedaan heb. 8-) ;)

De andere versie op een rolletje en een "handige" applicator heb ik ook geprobeerd, dat werd niets voor mij. Deze versie wel en het is het meer dan waard, vooral voor de ongeduldige medemens..
Meer kan ik je niet vertellen erover, kan wel een piccie tonen natuurlijk

grtz

Je mag het bij mij ook doen hoor, ziet er echt netjes uit....
 
Misschien een idee om het alsnog voor 50 te verkopen?

Plak jij 't op de velg, ik 20 euro, jij 30 euro, allebei blij :+ *D

Maar goed, 't is dus nog niet verkocht...

Vraagprijsje nog steeds 15 euro *O*
 
25 euro???? Sjezus... op mijn 2004 gixxer had ik zo'n rolletje bij de Brezan gehaald en die kostte me nog geen 2 euro.

Niet om je topic te kraken hoor, ik weet dat ze overal die ACHTERLIJKE prijzen vragen maar dat gaat toch nergens over? 25 euro wat zal het zijn 22,50 winst per product omdat het dan tenminste voorgevormd is?

Overigens was dit het resultaat met een rolletje:
full


Maar goed, hobby mag geld kosten en het staat wel mooi. Breekt die monotone kleur van je velgen een beetje.
 
Laatst bewerkt:
Tsja, er zal altijd ergens een goedkoper alternatief zijn.

Als iemand 't voor 10 euro wil hebben, vind ik 't ook prima.

Verdienen zal ik er toch niet aan doen, alleen ligt 't nu te liggen, dus kan er beter een ander plezier van hebben :Y
 
Tsja, er zal altijd ergens een goedkoper alternatief zijn.

Als iemand 't voor 10 euro wil hebben, vind ik 't ook prima.

Verdienen zal ik er toch niet aan doen, alleen ligt 't nu te liggen, dus kan er beter een ander plezier van hebben :Y

Nou tegenwoordig zijn ze overal wel zo duur dus is 15 euro al niet zo gek meer ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan