Motor kinderzitje

harleydave

MF'er
24 aug 2003
176
1
de meern
Te Koop: Motor kinderzitje
is 2 x gebruikt , dus eigenlijk z.g.a.n.

Prijs € 110,- excl. verzendkosten
full
 
Laatst bewerkt:
Hee interessant!! Die zoek ik eigenlijk nog.
Ik ga er wel nog over nadenken, want ik vind de prijs nog wel wat aan de hoge kant...
 
Arggh dus STEL dat je te vallen komt met de motor en je kind zit achterop, dan glij jij lekker veilig van de motor af en het kind mag met de motor mee..... VEILIG hoor :N

Ik heb hier ook wel 's naar gezocht hoor, maar dit moet je niet willen.
 
Arggh dus STEL dat je te vallen komt met de motor en je kind zit achterop, dan glij jij lekker veilig van de motor af en het kind mag met de motor mee..... VEILIG hoor :N

Ik heb hier ook wel 's naar gezocht hoor, maar dit moet je niet willen.
ik weet het ,maar wat moet je dan ? hij wil graag mee ,en dan is dit toch wel de meest veilige manier ( ik vind het zelf ook leuk als hij mee kan natuurlijk )
 
ik weet het ,maar wat moet je dan ? hij wil graag mee ,en dan is dit toch wel de meest veilige manier ( ik vind het zelf ook leuk als hij mee kan natuurlijk )

Ik heb mijn kinderen allemaal (drie stuks :+) vanaf 7 jaar mee achterop genomen. Op die leeftijd zijn ze prima in staat zelf te zitten. Vastbinden aan de motor.... de horror... beeld het je 's in als het mis gaat...

Anyway sorry voor het kapen van dit topic, deze discussie moet ergens anders

back on topic!
 
Ik heb zoiets ook gehad. De jongste heeft er nooit gebruik van gemaakt :N
Normaal postuur en de leeftijd ook, maar die dingen zijn erg smal :Y

Extra tip: niergordel met 'handvaten' voor een kid die achterop zit voor extra houvast :Y *O*

Succes met de verkoop :)
 
Ik heb mijn kinderen allemaal (drie stuks :+) vanaf 7 jaar mee achterop genomen. Op die leeftijd zijn ze prima in staat zelf te zitten. Vastbinden aan de motor.... de horror... beeld het je 's in als het mis gaat... |( |( |( |( |( ;( ;( ;( ;(

Anyway sorry voor het kapen van dit topic, deze discussie moet ergens anders

back on topic!


Een kind hoor niet op een motor .
 
Terug
Bovenaan Onderaan