Carbonuitlaat, type Tri Oval

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ninjaturtle

MF veteraan
28 nov 2005
6.022
1.110
Alkmaar
Bij deze te koop mijn carbon uitlaat, ik dacht van Fresco, voor o.a. een ZX10R model 2004/2005 *D.

~[edit] bedenk me net, het is meer een tri oval model. Ach, de foto's spreken wel voor zich :).

De uitlaat maakt een geweldig geluid :Y, maar te geweldig voor Zandvoort :/. Heb er nog een dB killer bij zitten, op maakt gemaakt door Mile Pajic, maar dit heeft niet mogen baten. Voor de openbare weg dempt de killer wel aardig wat. Een e-keur zit er dus niet op.

De linkpipe (diameter aansluiting is 50 mm, van de uitlaat 52 mm) en veertjes zitten er uiteraard ook bij. De stickers op de uitlaat zijn uiteraard gewoon te verwijderen.

Vraagprijs is 190,-.

De foto's

full

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
'Carbonuitlaat, type Hegaxonaal ZX10R 04-05' > 'Carbonuitlaat, type Tri Oval ZX10R 04-05'
 
Ja mensen, hij ligt er nog. Misschien monteer ik hem vanavond weer even om te genieten van het geluid :]
 
'Carbonuitlaat, type Tri Oval ZX10R 04-05' > 'Carbonuitlaat, type Tri Oval '
 
Hey populair topic zie ik. :+
Ik heb nog een bak onder de motor, die dempt ook wel wat.
Zou het iets voor mij zijn.. en past het.. openingsbod 150 euro. ;)
 
Hey populair topic zie ik. :+
Ik heb nog een bak onder de motor, die dempt ook wel wat.
Zou het iets voor mij zijn.. en past het.. openingsbod 150 euro. ;)
Het is echt gekkenhuis ... in de PM :+ . Of het past, tja, volgens mij heb jij een klep in je linkpipe zitten en dat heeft deze linkpipe niet. Ik kan hem de 7e wel meenemen voor je, als ik kom *D. Of je rijdt een keer door naar Heerhugowaard. Vanuit Rotterdam ben je er zo :X .
Oh, die prijs, daar komen wat vast wel uit ;). Mijn minimum was 200,- maar gezien de aanhoudende replies in dit topic mag het minimum wel wat omlaag :).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan