wie hebben er al een gsr 750

polski

MF'er
11 jul 2011
227
25
Utrecht
Toch benieuwd wie er al een gsr 750 heeft;)

Nieuw model maar nog geen topic, heb er wel al een aantal zien rondrijden...
full
 
In het echt vind ik hem toch een stuk minder, zou dan een Z750R nemen...
Hij lijkt daar ook wel wat op...

Maar zeker niet verkeerd... :)
 
Ja ze hebben zeker wel wat weg van elkaar, waren net wat kleine dingetjes wat ik aan de gsr dan weer mooier vond:)

Maar een ding is zeker deze knipperlichten moeten er wel heel gauw vanaf;)
Rijdt dan wel weer helemaal prima.
 
Die knipperlichten zijn inderdaad lelijk.

Maar verder een mooie motor! En het blok schijnt ook super te zijn.

Veel rijplezier ermee!
 
Dank je wel!
Blok is echt helemaal top:) fijne motor om mee te beginnen;)

Al zou ik toch ook wel een keer een rondje willen doen op een street triple;) moet ook helemaal geweldig zijn!
 
Een leuke motor om mee te beginnen zeg! Rijdt ook net even wat soepeler dan een 'standaard' 600 cc

Ik verbaasde me er ook over dat er nog geen GSR750 topic is oid, misschien moet je ermee beginnen:-)
 
Heb erover gedacht om een gsr te kopen maar alle japanners in dat segment (gsr, z, hornet en de yammy) zijn qua specs en looks precies hetzelfde.
Heb daarom een griso 8v gekocht. Excellente machine die ook nog eens opvalt tussen al het andere.
 
Net de griso even opgezocht had er nog nooit van gehoord echt een mooie bike!!! Dus opvallen doe je zeker;) Gefeliciteerd en veel plezier ermee
 
Ik heb laatst proefgereden op zo'n ding :)

Onwijs soepel blok, natuurlijk een viercilinder en heeft een flinke aanloop nodig, maar loopt mooi lineair. Stuurt ook makkelijk en had gelijk veel vertrouwen in het rijwielgedeelte. Zit is sportief maar confortabel. Echt een leuke bike. Heb zelf trouwens een Kawa ER6N 25kw :P
 
Laatst bewerkt:
Ik ben mij aan het oriënteren qua naked bikes, en heb de GSR 750 ook gereden en vind hem erg fijn en vooral vertrouwd rijden.
Wil de overstap van de Suzuki SV naar naked gaan maken want ik heb erg veel last van mijn rug namelijk door het naar voren hangen.
En heb mijn rijbewijs nu een klein jaartje dus maar eens kijken wat het fijnste is.
Er is gewoon er veel aanbod.
Maar de GSR heeft zeker de looks en is erg vergevens gezind ;).
Had ook al een paar keer op de Tuono van mijn vriend gereden en dat is toch echt een beest, nog wat te veel voor mij.
Maar rijdt super!!!
Heel verhaal..
 
Ben helemaal happy!!!
Ik heb de GSR 750A gekocht afgelopen weekend in het zwart met Leovinc uitlaat :).
Volgende week dinsdag ga ik hem ophalen!!!!!
 
Ik heb hem nu een jaar en bevalt super!! Lekkere gooi en smijt fiets... :]
Bestelde als eerste na de motorbeurs vorig jaar een witte :+

(voor foto ff motorstek checken, want kan met me pad geen foto invoegen)
 
Hoi,

volgende week staat mijn proefrit gepland :)
Als het bevalt.en daar ga ik wel vanuit komt er een zwarte met abs,...en dan direct met een andere kentekenplaathouder...origineel is echt niet mooi.

Maar er zijn inderdaad nog maar weinig gsr 750 rijders hier. Is natuurlijk ook nog een relatief nieuw model.

Grtz
 
Hoi,

volgende week staat mijn proefrit gepland :)
Als het bevalt.en daar ga ik wel vanuit komt er een zwarte met abs,...en dan direct met een andere kentekenplaathouder...origineel is echt niet mooi.

Maar er zijn inderdaad nog maar weinig gsr 750 rijders hier. Is natuurlijk ook nog een relatief nieuw model.

Grtz

Zijn dr inderdaad nog niet veel ben er onderweg tot nu toe maar eentje tegengekomen.
Achterspatbord zit maar met 4 boutjes vast dat is makkelijk te vervangen. ( me vorige motoren moest de hele achterkant uit elkaar)
 
zier er goed uit!
Vind dat wit ook wel mooi...ben nog aan het twijfelen of hij wit of zwart wordt...neig iets meer richting zwart...maar 60/40 voor zwart
 
Ik heb afgelopen dinsdag mijn " nieuwe black devil" opgehaald bij V sommeren :)
Hij rijdt heerlijk, alleen de inrij periode is wat saai.
Ik heb hem in het zwart, lazer uitlaat en de taartschep eraf en de knippers verruild voor led ziet er veel mooier uit.
En nu maar veel km gaan maken!!!
Jammer dat er nog geen Topic over deze mooie motor is.
 
Ik heb afgelopen dinsdag mijn " nieuwe black devil" opgehaald bij V sommeren :)
Hij rijdt heerlijk, alleen de inrij periode is wat saai.
Ik heb hem in het zwart, lazer uitlaat en de taartschep eraf en de knippers verruild voor led ziet er veel mooier uit.
En nu maar veel km gaan maken!!!
Jammer dat er nog geen Topic over deze mooie motor is.


*O* *O* *O* *O*
hier ook :)
Vandaag besteld, hopelijk volgende week vrijdag ongeveer binnen.
Heb ook de taartschep eraf en andere blinkers. uitlaat laat ik even voor wat het is.
Zal tzt wel wat fotootjes hier dumpen :P
 
Vriend van me heeft hem nu al een jaar en heeft er wel.hyperpro vering onder zitten, daar door stuurt die wel een stuk strakker volgens zijn redenering! Hij komt wel van een superduke af,.en de grondspeling is volgens mijn ook niet heel.groot, zijn uitlaat heeft de grond al geraakt.
Maar is zeker een mooie motor.
Zal is vragen of die zich ook hier melden.

Gr steve
 
Hier de eerste foto :)
Gisteren mogen ophalen. De blinkers zijn vervangen door kleinere, alleen de taartschep moet er nog af. Rizoma voor besteld, maar was nog niet binnen bij de mototzaak. Doen ze bij de 1000 km beurt.

Kan dus nu de eerste kilometers gaan maken....nog rustig op het gas ;( en even rustig inrijden.

Grtz Twan
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan