OEM Motorparts Tiel => waar is mijn bestelling?

Kanarie

MF veteraan
4 sep 2003
36.712
10
In april dit jaar heb ik een bestelling gedaan bij OEM Motorparts.
Motorcycle Parts of Aprilia, Piaggio, Yamaha, Honda, Suzuki, Kawasaki | www.oemmotorparts.com

Levertijd zou ongeveer 5 dagen duren, mogelijk iets langer als deze niet op voorraad was.

Ik heb al vele emails gekregen wanneer hij verzonden gaat worden en wanneer ik het onderdeel zou ontvangen. Nu na een aantal maanden heb ik nog steeds mijn onderdeel niet ontvangen.

Daar was ik wel een beetje klaar mee, dus ik heb de beste kerel wat mailtjes verstuurd. De eerste gewoon in het nederlands. Echter kreeg ik daar geen response op, dus ook nog maar wat mails in het engels gestuurd.
Nog steeds geen enkel antwoord gekregen.

Dus ik dacht, ik ga hem eens bellen.
Nu krijg ik bij dit nummer telkens een in-gesprek toon.

Heeft iemand toevallig ervaring met deze toko?
Of heeft iemand toevallig een andere weg welke ik kan bewandelen?
Langsgaan is geen optie, want het gaat gelukkig niet om een geweldig duur onderdeel.

De gegevens zoals ik ze ken;
O.E.M. Tiel B.V
Lutterveldweg 5a
4005 LD Tiel The Netherlands
Tel: +31 (0)344 626405.
Fax: +31 (0)344 627465.
Email: info@oemmotorparts.com
 
ik had ze begin deze week nog aan de telefoon..... let wel even op de tijden dat je kunt bellen, staat ook op de site....

klonken welgoed verder aan de telefoon, alleen gaven ze aan dat ze het erg druk hadden
 
Heb een tijdje geleden bij ze besteld (aprilia onderdelen) en binnen 10 dagen had ik de boel in huis.
Momenteel zit ik te wachten op een nog wat onderdelen, maar ga er van uit dat dat nog wel ff zal duren omdat italie momenteel met vakantie is. Wat dat betreft weinig klachten eigenlijk.
1 boutje uit de zending was 35mm en had 55 moeten zijn, maar daar zal ik ze niet meteen op afbranden. :)
 
Heb een tijdje geleden bij ze besteld (aprilia onderdelen) en binnen 10 dagen had ik de boel in huis.
Momenteel zit ik te wachten op een nog wat onderdelen, maar ga er van uit dat dat nog wel ff zal duren omdat italie momenteel met vakantie is. Wat dat betreft weinig klachten eigenlijk.
1 boutje uit de zending was 35mm en had 55 moeten zijn, maar daar zal ik ze niet meteen op afbranden. :)

meeste van Italië liggen in Augustus helemaal plat... hoop dat het voor jou niet nog 6 weken gaat duren
 
meeste van Italië liggen in Augustus helemaal plat... hoop dat het voor jou niet nog 6 weken gaat duren
Ow? had gehoord dat italie deze maand plat ging. Njah, merk het wel, tis hier natuurlijk ook vakantie momenteel. En gezien ik 2 zendingen van ze mooi snel geleverd heb gekregen kan ik op die 3e nog wel even wachten. Het belangrijkste had ik toch al binnen gekregen. :)
 
Heb ook een paar keer een maand of 6 moeten wachten op een onderdeeltje. Weet niet of dat aan hun lag. Kan ook aan de onderdeeltjes van Cagiva zelf te liggen. Zijn nogal moeilijk om aan te komen, schijnt.
Wel uiteindelijk netjes geleverd en het onderdeeltje wat helemaal niet meer geleverd kon worden,daarvan hebben ze het aankoopbedrag teruggestort.
 
Laatst bewerkt:
Mmm, wat dat betreft dus allemaal goede ervaringen dus.
Ik zal nog eens wat vaker bellen dan... :)
 
Toch blijf ik het wel vreemd vinden dat ie niet even reactie geeft op mijn mail...
 
Ik heb zojuist de beste man aan de lijn gehad.
Het schijnt dat Aprilia momenteel weer overgenomen is en dat onderdelen wel eens erg lang op zich kunnen laten wachten momenteel. Hij gaat hem nog een keer bestellen in de hoop dat deze nu wel komt.

Aan de telefoon komt het over als een goeie kerel, dus ik heb er alle vertrouwen in. :)
 
Ik ken dit bedrijf, zit in de buurt. Is gewoon een normale eerlijke zaak die al jaaaaren bestaat. Als iets lang duurt, betekent het dat zij het gewoon niet binnen krijgen.
 
ik heb een tijd geleden ook wat besteld. wat beugeltjes voor de kuip. duurde wel wat lang maar keurig gekregen. ik kwam er achter dat ik 1 beugel miste en heb deze bij de dealer besteld. achteraf was ik goedkoper uit (geen verzendkosten) en ging nog sneller ook. volgende dag binnen. ik ga voortaan gewoon naar de dealer. :)
 
:^

Ze staan er bekend om... :')
Klopt, maar ik heb toch een hoop van aprilia erg snel binnen gehad dit jaar.
Alleen mijn laatste bestelling laat op zich wachten, maar heb al een emailtje gehad deze week dat het laatste spul ongeveer vandaag verwacht werd, dus ik ga er vanuit dat ik volgende week me bestelling binnen heb.
Hopelijk verloopt het voor jou binnenkort ook een beetje vlotjes.
 
Jaaa het pakketje in binnen. *O*
Alles bij elkaar toch nog netjes geregeld van Motorparts. :Y
 
Mwua, 2,5 week geleden heeft hij nogmaals de bestelling gedaan.
Dus de 5 dagen die op de site staat is weer niet helemaal gehaald, maar ach... zo belangrijk is het gelukkig ook niet in dit geval. :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan