Supermoto Amsterdam deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.

YamahaGriff

MF veteraan
2 jul 2005
4.867
0
Amsterdam
Het SuperMoto topic van Amsterdam en omstreken!​
Aangekomen bij alweer Deel 4: BROAAAAAAAP BROAAAAAAP BRAAAAAAP!​
smapimpstar.jpg
20aclu0.jpg


nqtdu8.jpg

Inmiddels een begrip onder de street SuMo's​


RR-Neliz​
2ljtl6h.jpg


YamahaGriff​
283530_122453177849953_100002558150833_143389_6430250_n.jpg


Baartje@​
full


Ray B​
2d8j9n6.jpg


Arjen_Ros​
full


Ranx​
balls.jpg


Herr.ik.​
899905.jpg


Riggard​



DannyB​
3624863409_fba97841f5.jpg


Andry​
full


Dani​
Huskybijnaaf7.jpg


Tim​
full


SaKuL​
ktm640r.jpg


xt660xdennis​
GroteFoto-QXDRHRQK.jpg


Duflul​
web.jpg


$tranger​
full


TLGA 690 smc met Akra
IMG-20110727-00073.jpg


Tosie​
full


jeffrey_s​
full




De vorige delen:
Supermoto Amsterdam
Supermoto Amsterdam deel 2
Supermoto Amsterdam deel 3
 
Laatst bewerkt:
Wil meteen kijken of er hier mensen zijn die iets willen bestellen van Welcome to PIMPSTARLIFE | Ride All Day AB
ik ga zelf voor de hoodie van Broaaaap, en niels ook geloof ik.
omd everzend kosten te delen is samen kopen makkelijker, en misschien krijgen we iets korting maar dat moet ik even bekijken.
-Yamahagriff Black Hoodie Broaaaap
-Neliz ?
 
Heet dus Tolga :+


Was vroeger actief in het motorscooter gedeelte, reed eerst op een Runner 180.

Maar nu een nieuwe 690 smc met Akra aangeschaft *O* *O* *O* *O*

Volgende week kenteken erop en dan is het zover 8-)

Staat nu nog bij verpalen. Heb overigens een witte. Wit/zwart handkappen, Akra dus, KTM/META alarm.

wil zsm nieuwe knippers en een vette kentekenplaat houden, lekker schuin en dicht tegen het achterlicht aan dus. neliz??????????? welke moet ik hebben?

Wilde eigenlijk een oranje en dan red bull stickerset, maar alles was uitverkocht. deze witte stond nog toevallig bij ermelo.
 
amsterdam :')

nee nog niet, heb de motor ook nog niet gezien. aankomende week als hij klaar is haal ik hem op en post ik een foto!
 
Laatst bewerkt:
Wil meteen kijken of er hier mensen zijn die iets willen bestellen van Welcome to PIMPSTARLIFE | Ride All Day AB
ik ga zelf voor de hoodie van Broaaaap, en niels ook geloof ik.
omd everzend kosten te delen is samen kopen makkelijker, en misschien krijgen we iets korting maar dat moet ik even bekijken.
-Yamahagriff Black Hoodie Broaaaap
-Neliz ?
Ik wil er ook wel een, komt er alleen nog 7 euro verzendkosten binnen nederland bij. Effe kijken of dat uit kan. Weet niet of er iemand uit jullie topic is die wel eens id buurt van Apeldoorn komt?!
 
Heet dus Tolga :+


Was vroeger actief in het motorscooter gedeelte, reed eerst op een Runner 180.

Maar nu een nieuwe 690 smc met Akra aangeschaft *O* *O* *O* *O*

Volgende week kenteken erop en dan is het zover 8-)

Staat nu nog bij verpalen. Heb overigens een witte. Wit/zwart handkappen, Akra dus, KTM/META alarm.

wil zsm nieuwe knippers en een vette kentekenplaat houden, lekker schuin en dicht tegen het achterlicht aan dus. neliz??????????? welke moet ik hebben?

Wilde eigenlijk een oranje en dan red bull stickerset, maar alles was uitverkocht. deze witte stond nog toevallig bij ermelo.
Naizzz...
 
Ooh oke, daar kan ik wel heen komen om zon shirt te halen. Zet mij maar in t lijstje dan voor een witte braaaap hoodie.

Hoop alleen wel dat er andere maten binnekomen oid?
 
@ griff

ja zeker een dikke overgang })

@ makrolon

woon in amsterdam heb de motor bij verpalen in krommenie aangeschaft.
motor is door verpalen opgehaald bij andre motors omdat ze daar toevallig nog 1 hadden :Y
 
Wat een gedoe met die pimpstar spullen, ik heb die stickers toen ook gewoon besteld.. die paar euro verzendkosten vallen ook wel mee :P
 
Heet dus Tolga :+


Was vroeger actief in het motorscooter gedeelte, reed eerst op een Runner 180.

Maar nu een nieuwe 690 smc met Akra aangeschaft *O* *O* *O* *O*

Volgende week kenteken erop en dan is het zover 8-)

Staat nu nog bij verpalen. Heb overigens een witte. Wit/zwart handkappen, Akra dus, KTM/META alarm.

wil zsm nieuwe knippers en een vette kentekenplaat houden, lekker schuin en dicht tegen het achterlicht aan dus. neliz??????????? welke moet ik hebben?

Wilde eigenlijk een oranje en dan red bull stickerset, maar alles was uitverkocht. deze witte stond nog toevallig bij ermelo.
welkom en veel plezier van je a..s SM :W -O-
 
Zeker herr ik die is van Sircrow ik wilde misschien die overnemen maar hij zat een beetje te veel boven mijn budget.
maar er is een mooie vervanger gevonden ;)
 
Welkom in deel 4! hier een uit de oude doos:
[http://img62.imageshack.us/img62/5954/dsc00211hya.jpg (afbeelding)]

Dat was een leuke trip! Met Teun als voorrijder in de omgeving van Abcoude. Flink lopen knallen! Heb ook nog wat foto's ergens..
 
SM vriendjes en vriendinnetjes :W

@Griff: gefeliciteerd met de verkoop :Y

@Dennis: Laat even weten wanneer je grif zijn koplamp heb dan kan ik die van jou overnemen :+
SMA en de grote koplamp ruil :+

En nu weer richting werk
druk druk druk
 
Dat was een leuke trip! Met Teun als voorrijder in de omgeving van Abcoude. Flink lopen knallen! Heb ook nog wat foto's ergens..
jah dat was de trip waar ik, als onschuldige achterrijder, een emmer water naar me toe gesmeten kreeg door de boze buurtbewoner _O-

Vroeg leven in de brouwerij hiero in SMA4 :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan