Schuuropruiming, Onderdelen CB900 BoldOr

CBRenee

MF veteraan
19 okt 2002
4.131
53
Goes
Ik heb dus nog een hoop delen van een CB900 liggen,
1x achterllcht compleet
1x achterlichtkap USA uitvoering
1x kettinkast
1x gepoedercoate achterlicht beugel
1x gepoedercoate accubak
diverse knipperlichten
diverse voetsteunen
div. schetsplaten
div.rempedalen
div. schakelpedalen
1x tank, zwart overgespoten, geen kraan.
div.zijkappen
kontdeel
Teller set,
losse km teller
div. kabels
div. carterdeksels
contactslot met sleutel
2x Oki blokjes
en vast nog wel meer

alles in een koop 70 NU 50 euro
 
Laatst bewerkt:
Kan ik voor 20 euro twee zijkappen kopen? Liefst een linkse en een rechtse :Y Het mogen gerust de lelijkste zijn, ze worden sowieso overspoten. En over de prijs kan nog onderhandeld worden.

Ik heb het zoals je eerder kon lezen, al toegezegd aan Metalganz, kan dus moeilijk hierop terug komen. Is niet echt netjes naar mijn mening. Misschien weet ik nog wat te liggen bij een maatje van me, maar weet dat niet zeker. Als je contact met Metalganz ( Wim) opneemt en hij is akkoord dat ik die kappen eruit laat, heb ik er geen problemen mee. Maar dat zul jij dan dan moet vragen.
Ik hoor er wel van.
 
Ik heb het zoals je eerder kon lezen, al toegezegd aan Metalganz, kan dus moeilijk hierop terug komen. Is niet echt netjes naar mijn mening. Misschien weet ik nog wat te liggen bij een maatje van me, maar weet dat niet zeker. Als je contact met Metalganz ( Wim) opneemt en hij is akkoord dat ik die kappen eruit laat, heb ik er geen problemen mee. Maar dat zul jij dan dan moet vragen.
Ik hoor er wel van.
Excuses, het was ook niet mijn bedoeling om tussen jullie afspraak te komen, ik hoopte eerder dat Metalganz mijn bericht zou zien. Ik neem persoonlijk contact op met hem.
 
Terug
Bovenaan Onderaan