motorblokje cb 250

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mattheus

Die hard MF'er
7 dec 2007
392
0
zwijndrecht
ik heb een blokje liggen van een Honda cb250 Nighthawk
bouwjaar rond 1993
heeft rond de 30000 gereden
full
 
Hallo daar,


ik heb het blokje ingeruild bij iemand die daar een kart van wilde maken.
hij moet goed zijn , volgens de oude eigenaar, maar ik heb hem zelf niet horen lopen, dat gebied me wel te vermelden.
wat moet ie kosten was je volgende vraag.... laten we zeggen 50 euro.

lees graag je reactie
 
Ben geinteresseerd maar moet even kijken wanneer ik het blok kan ophalen. Wanneer zou je tijd hebben?
 
vrijdag avond zou mij perfect uitkomen , ik weet namelijk niet hoe ik komende weken zit.
Het is een "beetje"druk op de zaak namelijk in deze vakantie periode.
lees graag je reactie
 
Vrijdagavond komt mij erg slecht uit. Ik zou dinsdagavond kunnen, is dat een optie?
 
Hallo Geert, ik kom net thuis uit een (extra) nachtdienst en lees je bericht.
Ik was het helemaal vergeten........ dinsdag is voorals nog een goede optie.
ik zal je een PB sturen met daarin mijn nummer dat praat wat makkelijker
 
Euhm .. ja .. ik ben nooit zo goed met data geweest, maar laat m'n ma nou dinsdag 60 worden en er toch van mij verwacht wordt aanwezig te zijn. Eerstvolgende mogelijkheid is dan eventueel woensdag- of donderdagochtend of vrijdag overdag. Daarna heb ik de week van de 22e pas weer gelegenheid. Mocht het je deze week nou niet uitkomen dan kijk ik de 22e nog 'ns of je het blok nog hebt. Begrijp me niet verkeerd, ik heb zeker interesse maar mocht de koop deze week niet lukken hoef je hem wat mij betreft niet apart te houden
 
Hallo Geert,

ik ben net weer wakker.
Wel lastig als je de verjaardag van je moeder vergeet... mss wat te veel aan je hoofd?
wat ook een mogelijkheid is dat ik hem bij je breng. Ik rij toch in een auto van de zaak
ik zou eventueel zelfs vandaag kunnen, laat maar wat weten
 
Hoi, ik zie voorlopig even van de koop af. Veel dingen aan m'n hoofd inderdaad. Ik hou het topic wel in de gaten, mocht het blok over 2 weken nog niet verkocht zijn neem ik contact met je op.
 
is hij compleet met de carbrateur erbij
is mischien iets voor op de kart die ik hier heb staan
stuur eens foto,s van de andere zijde van het blok heb misschien wel intresse
gr math
 
Hallo math,
helaas is de carb er niet (meer) bij.
ik zal van de week even wat meer fotootjes maken , ook van de andere kant

gr Mattheus
 
ik ben wel geïnteresseerd in het blok. weet u of hij loopt? voor 40 euro kom ik hem dan wel halen(als hij wil lopen). weet u dan ook of hij goed schoon loopt, niet dat hij olie gebruikt of iets?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan