voorvork Bandit 600 '96

CBRenee

MF veteraan
19 okt 2002
4.131
53
Goes
Ik nog over: een goed rechte voorvork van een Bandit 600 1e model. Compleet met T-stuk en kroonplaat. Deze zijn in de zwarte wrinckle lak gespoten. Geen lekke keerringen, en nieuwe stofkappen. 100 euries
Evt. met remtangen, nieuw gespoten met goud 2K lak, en rempomp.
Alles hierboven compleet 140 euries.
Alleen remset compleet 50 euries.
foto's volgen
 
Laatst bewerkt:
Ik heb wel interesse in de hele set als jij me kunt vertellen of het ook op een vx800 past
Hoi melvin, ja dat past 1 op 1, geen twijfel. Alleen je vx800 heeft vlgs mij maar 1 schijf voor.

Nu heb ik ook nog een vrijwel nieuwe set van 2 remschijven ook uit een Bandit 600 liggen.
 
240, voor alles inc de schijven, is inc zgan remblokken in de remtangen.
 
Laatst bewerkt:
Ik dacht bij de titel ook al.. even Melvin tippen.. _O-
 
mijn excuses daarvoor maar had even laptop problemen nu doet hij het weer kan ik gelijk zeggen dat ik geen interesse meer heb want de motor ombouw staat even op een laag vuurtje

Is prima joh, blijf ik em gewoon afentoe ff een schopje geven, prijs inc alles is evt nog bespreekbaar. Het ligt eigenlijk redelijk in de weg :)
 
afspraakje maken? mijn vx rijd nog wel zolang je niet maar aan de andere kant van de wereld woont

Nee niet andere kant van de wereld, in Goes, Zeeland. En je vork die eruit komt? hoe wil je mee terugnemen dan. Ook zullen er dan nieuwe balhoofdlagers in moeten, de oude krijg je er bijna niet af zonder ze beschadigen. Maar ok, dat kan wel, zal dan voor mij pas ergens rond half september kunnen.

Melvin, zet je PM es aan, dat doe je in " voorkeuren" en dan een vinkje plaatsen bij prive berichten toestaan.
 
Laatst bewerkt:
ja dat zou ik wel kunnen, maar hoe had je dat gedacht te doen dan Melvin?
Wat is de diameter van de vorkpoten? 42 mm is die van de VX meen ik.
Dan hoef je wellicht geen kroonplaten etc. over te zetten. *O*
Alleen misschien andere bussen bij het voorwiel. :?
 
Wat is de diameter van de vorkpoten? 42 mm is die van de VX meen ik.
Dan hoef je wellicht geen kroonplaten etc. over te zetten. *O*
Alleen misschien andere bussen bij het voorwiel. :?
Ja klopt de diameter van beiden zijn gelijk, maar ik bied dus het geheel aan :) Misschien valt Melvin juist voor het geheel, en dus ook de gewrinckle t-stuk en kroonplaat. Hier valt best over te praten, wat er over blijft is dat hij geen bandit velg heeft waar dus 2 remschijven op kunnen en op de VX800 maar 1. Hij zou het id geval gewoon makkelijk zelf kunnen doen, ervan uitgaande dat ie niet 2 linkerhanden heeft ;)
 
Misschien dat piccie's helpen:
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan