GSX600F '94 in onderdelen

kick-butt-ass-swift-kicking.gif
 
Als er komende week nog mensen zijn met interesse, het duurt dan wat langer voor ik reageer.

Dinsdag vertrek ik richting luxemburg, voor nog een paar dagen motorvakantie voor mijn studie weer begint. Zaterdag kom ik terug, dus zondag zal ik wel weer reageren.

@MiniatureDisaster, Als er haast bij is kan ik het morgen of overmorgen nog op de post doen. Aangezien je nog lessende bent, zal het wel meevallen.
 
Laatst bewerkt:
Velg is een beetje smerig, aangezien het in de schuur staat waar ook geklust wordt.

08092011337.jpg


08092011338.jpg


Dikte van de schijf:
08092011343.jpg


Band mag je er gratis bij hebben... Is niet veel soeps meer, maar kan nog wel een kilometer of 1000 mee. Wil je hem niet, dan laat ik hem er af halen.
08092011344.jpg



De as en klauwen krijg je er uiteraard ook bij, maar die liggen op het moment ergens onderin een doos, dus wat lastiger om foto's van te maken.
 
K wil de rechterspiegel en rechter voor knipperlicht graag overnemen. Dit keer maar weer via de post :P
 
Rechterspiegel is beschadigd... Hangt met ducttape aan elkaar.
Heb de verkeerde in het lijstje staan. Alleen de linker nog aanwezig.

Omgevallen Oscar? Spiegel en knipper?

Knipperlicht kan geregeld worden, weet niet of ik er morgen aan toe kom om langs het postkantoor te gaan, anders wordt het zaterdag. Neem aan dat je in de tussentijd niet verhuisd bent of zoiets? Dat je adresgegevens veranderd zijn?
 
Laatst bewerkt:
vriendin heeft een aanrijding in de file gehad.. dus spiegel, raw en remhandel kapot.. daarna viel de motor om naar links, dus uitlaat heeft ook al wat schade -O-

verzekerings werk, daar niet van.

maar de RAW is al iets, jammer dat de spiegel kapot is, maar ben niet verhuisd oid :+ jouw gegevens zijn ook nog hetzelfde? waar komt het totaal op incl verzendkosten?
 
Het is net te zwaar voor een bubbeltjesenveloppe, en het past niet door de brievenbus. Dat is dus wel jammer.

7,5 + 6,75 verzendkosten kom je op 14,25 uit.

Wat de uitlaat betreft, ik weet nog wel iemand die net een uitlaat gekocht heeft })
 
De kappen zijn allemaal al verkocht, als 1 set. Sorry.
Speedo drive is op de post, geld is binnen.
 
Hoi Grolschaholic,

Loopt je choke nog helemaal lekker (beweegt hij nog vloeiend als je de schuif op het stuur omzet)? Zo ja, zou ik de kabel over kunnen nemen van je? Het gaat om een geïntegreerde binnen- en buitenkabel. €10 met verzenden?

Bram


Heb er al een :)
 
Laatst bewerkt:
Hallo

Jammer van de kappen
Het schakelpedaal zit daar dat stangetjemet de kogelkopjes bij ?
En de zijstandaard heeft deze veel speling mijne klapt tegen de uitlaat aan

Als dit inorde is heb ik intresse
Zou je dan een totaal plaatje kunnen maken incl verzenden ???

Groeten Michel
 
Terug
Bovenaan Onderaan