GSX600F '94 in onderdelen

Helaas nog geen tijd om foto's van de individuele onderdelen te maken.

Vanmiddag om 17:00 stond de motor er nog zo bij... (rijdend)
27072011214.jpg


Op dit moment ligt hij er zo bij
27072011228.jpg


Druk geweest dus!

Morgen alles een beetje poetsen en foto's maken van de losse onderdelen!
 
Laatst bewerkt:
Hier een paar foto's, ook van de in PB aangevraagde delen:

De uitlaatbochten:
28072011232.jpg

28072011231.jpg

Zoals je kunt zien, wat oppervlakteroest.
De volgende foto is zowel om te bewijzen dat het oppervlakkig is, alswel om een aanbod te doen.
28072011234.jpg

Dat is een stukje van de bocht die ik met korrel 800 heb opgeschuurd, en daarna met korrel 1600 nat heb geschuurd. Het chroom glimt nog als de neten.
Bochten zo: €70 euro. Voor €40 euro maak ik ze helemaal glimmend. €110 voor super strakke bochten dus. Die €40 euro is onder andere: 2 soorten schuurpapier, chroompoets, poetsdoeken, maar vooral tijd.



Hier bochten met dempers:
28072011247.jpg


Dempers hebben enkele minpunten. De eerste is (vooral aan de niet-zichtbare-zijde) oppervlakte roest. Ook dit ben ik bereid om voor €10 euro per stuk op te lappen.
scaled.php




Er zitten ook dingen aan waar ik vrij weinig aan kan doen:
Rechts:
28072011242.jpg


Links:
28072011246.jpg

28072011245.jpg


Op deze foto's lijkt het erger dan het is.

In deze staat: €70 voor bochten, €40 per demper. €125 voor complete set.
In de best mogelijke status: €110 voor bochten, €50 per demper. €175 voor de complete set

Dan over naar het volgende object waar om foto's gevraagd werd:

Spatbord haal ik er nog af.
28072011257.jpg


Band:
27072011212.jpg


Chroomwerk voorvorkpoten:
28072011255.jpg


Beschadigingen onderpoten:
28072011262.jpg

Dit lap ik voor €10 voor je op.
 
Laatst bewerkt:
Heb je een close-up van de voorste voetsteuntjes? Bij die van mij is een groot deel van het rubber er af...

Verder heb ik ook interesse in het aluminium plaatje dat bovenop het voorspatbord zit, indien die er gaaf uit ziet.
 
Hier is de helft van het rubber er ook af. Niet zo plat door de bochten gaan...

Aluminiumplaatje bij het voorspatbord? Om eerlijk te zijn verkoop ik liever het spatbord in 1 geheel. Als ik dat plaatje verkoop zit kom ik lang niet zo snel van het spatbord af.
 
Laatst bewerkt:
Ok, verkocht, mits vester86 ze niet met dempers erbij wil kopen. Je snapt natuurlijk wel dat ik liever alles in 1 keer verkoop.

Morgen zal ik kijken hoe ik het in een doos kan krijgen, zaterdag naar het postkantoor.
Zendkosten komen er nog bij, ik weet niet of het onder de 10kg zit. Uiteraard mag je het ook op komen halen. Zo niet, stuur dan je adresgegevens maar in de PB.

Over de voetensteunen, ik weet het niet, maar als die van achter er ook voor op passen, dan heb ik nog wel 2 goede liggen. Foto komt morgenavond, als ik weer vrij ben van werk en licht heb.
 
Laatst bewerkt:
Bouwjaar staat in de titel: 1994.
Kilometerstand staat op 83xxx km.

Waarom wil je dat eigenlijk weten? (Gewoon uit nieuwsgierigheid)
 
dat is handig om te weten hoeveel km de onderdelen gelopen hebben zoals de carbs. Maar aangezien die onder de bandit waarvoor ik carbs zoek ook al 80k gelopen hebben is dit geen vooruitgang ;)
 
Ok, verkocht, mits vester86 ze niet met dempers erbij wil kopen. Je snapt natuurlijk wel dat ik liever alles in 1 keer verkoop.

Morgen zal ik kijken hoe ik het in een doos kan krijgen, zaterdag naar het postkantoor.
Zendkosten komen er nog bij, ik weet niet of het onder de 10kg zit. Uiteraard mag je het ook op komen halen. Zo niet, stuur dan je adresgegevens maar in de PB.

Over de voetensteunen, ik weet het niet, maar als die van achter er ook voor op passen, dan heb ik nog wel 2 goede liggen. Foto komt morgenavond, als ik weer vrij ben van werk en licht heb.
aan dempers heb ik niets, die heb ik zelf nog. En de bochten blijven wel onder de 10 kg hoor, tis geen lood ;)
Halen is mij veel te ver.

Pb verstuurd
 
Hier is de helft van het rubber er ook af. Niet zo plat door de bochten gaan...

Aluminiumplaatje bij het voorspatbord? Om eerlijk te zijn verkoop ik liever het spatbord in 1 geheel. Als ik dat plaatje verkoop zit kom ik lang niet zo snel van het spatbord af.
Ok, jammer maar begrijpelijk. Veel succes!

De voetsteunen van achter zijn anders trouwens. Die zijn opklapbaar ipv het veertje dat er aan de voorkant in zit (zodat je niet op je plaat gaat als je er bijvoorbeeld het asfalt mee raakt).
 
Laatst bewerkt:
Ketting en tandwielen waren gereserveerd, echter weer vrijgekomen. nog geen 4000km oud.
 
Ja, dit past.

De bochten die ik al verkocht heb, daar zijn originele dempers op gekomen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan