moto GP race #11 Tsjechie, Brno

Wie gaat de Grand Prix van Tsjechie winnen??

  • Casey Stoner

    Stemmen: 25 32,1%
  • Jorge Lorenzo

    Stemmen: 13 16,7%
  • Dani Pedrosa

    Stemmen: 15 19,2%
  • Marco Simoncelli

    Stemmen: 8 10,3%
  • Valentino Rossi

    Stemmen: 17 21,8%

  • Totaal aantal stemmers
    78

Jerre99

MF'er
3 jul 2011
61
0
Dordrecht
Ik weet dat het nog even weg is maar op 14 Augustus begint de '2e helft' van dit seizoen. Op het prachtige circuit van Brno! Na het schitterende optreden van Stoner in Laguna Seca staat hij weer 20 punten los van de regerend wereldkampioen Jorge Lorenzo. Zal de jonge Spanjaard na de rustperiode zichzelf weten te herpakken op Brno!? Lorenzo heeft goede ervaringen op het circuit van Brno, vorig jaar wist hij daar zijn 7e overwinning van het seizoen te pakken, toen gevolgd door Dani Pedrosa. We gaan het zien!




Alvaro Bautista zal in Tsjechie niet de enige rijder voor het Rizla Suzuki racing team zijn. John Hopkins maakt zijn rentree bij het team nadat hij in 2007 zijn beste resultaat in de moto GP behaalde. Hij wist zijn Suzuki GSV-R naar een 2e plek te sturen op Brno. Er is een 'contract' voor 1 race maar wie weet kan de Amerikaan voor spektakel gaan zorgen in Brno!!


De leider in het *thanks to Gerrit1957 voor het plaatsen van Stoner op de juiste motor hihi ;)

Wat zijn jullie gedachten over dit circuit en zullen we nog verassingen zien hier!?
 
Laatst bewerkt:
Ik hoop op Pedrosa maar denk dat Lorenzo hier veel kans maakt :Y

Mijn podium:

Lorenzo
Pedrosa
Stoner
 
Wat ik verwacht van BRNO , een super race en hoop dat alles wat meer bij mekaar in de buurt zit , al zal het van de voorkanten wel wat vergen op deze glooiende baan . ;)
 
Laatst bewerkt:
Lorenzo pakt 'm dik, met een flinke laag Martillo! Tenminste, dat hoop ik, al was het maar voor het kampioenschap. Hij is de enige die Stoner stoppen kan, en dat is genoeg om mij voor hem te laten juichen (sorry Stoner-fans).

Brno is een schitterende baan, ik hoop dat Rossi en Hopkins ook leuke dingen laten zien. Een één op één gevecht, misschien, met Hayden vs Bautista een seconde later? :+
 
Ik durf het bijna niet te typen :P rossi wel dan? :X


Als je het mij vraagt..... Het zou ondertussen bijna net zo'n klapper zijn als dat Hopkins hem zou winnen hihi! Niet negatief bedoeld maar wanneer hebben de King voor het laatst gezien op de hoogste trede van het podium!!?? :W
 
Als je het mij vraagt..... Het zou ondertussen bijna net zo'n klapper zijn als dat Hopkins hem zou winnen hihi! Niet negatief bedoeld maar wanneer hebben de King voor het laatst gezien op de hoogste trede van het podium!!?? :W

Waarom staat ie in de poll dan? :) (jij hebt hem gemaakt :Y )

Zal wel zo horen :]
 
Waarom staat ie in de poll dan? :) (jij hebt hem gemaakt :Y )

Zal wel zo horen :]


Nou ik vond eigenlijk dat je iemand met zijn status nooit zomaar af mag schrijven... we zijn een paar weken verder en ik vermoed ook heel wat test sessies, als ze nou net dat 'ene' juiste stukje afstelling weten te vinden waardoor de Doctor zich prettig voelt... Dan kunnen we nog wel is met open mond zitten te kijken de 24ste... :]
 
Nou ik vond eigenlijk dat je iemand met zijn status nooit zomaar af mag schrijven... we zijn een paar weken verder en ik vermoed ook heel wat test sessies, als ze nou net dat 'ene' juiste stukje afstelling weten te vinden waardoor de Doctor zich prettig voelt... Dan kunnen we nog wel is met open mond zitten te kijken de 24ste... :]

O,is het dat ;) O-)

Bij deze: ik stem op Kevin Schwantz :P
 
Laatst bewerkt:
Nou ik vond eigenlijk dat je iemand met zijn status nooit zomaar af mag schrijven... we zijn een paar weken verder en ik vermoed ook heel wat test sessies, als ze nou net dat 'ene' juiste stukje afstelling weten te vinden waardoor de Doctor zich prettig voelt... Dan kunnen we nog wel is met open mond zitten te kijken de 24ste... :]

Jerre, het moet zijn de 14e en niet de 24ste. MotoGP heeft maar 2+ weken off.
Verder verwacht ik:

1.Lorenzo
2.Stoner
3.Pedrosa
4.Spies
 
Terug
Bovenaan Onderaan