Cyclelok YM200 alarm systemen

Arieoorsmeer

Die hard MF'er
14 mei 2006
500
1
Delft
Beste mfers,

ik heb hier voor de knutselaars.. Of gewoon zo nog heel wat YM 200 alarmen, compleet en incompleet.
Misschien kan ik er hier nog iemand blij mee maken?

Grt Harry

vraagprijs: € 250,- € 70,- € 40

dscf1389j.jpg

dscf1392d.jpg

dscf1388.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ja, dat zeker.. maar ik blijf erbij, alles in 1 koop.

gr



Lolz.. NIEMAND wil 6 alarmen... dus waarom alles in 1 koop?
als iemand er nou 1 wilt voor in verhouding een hogere prijs dan voor alle 6 in 1 keer, dan is dat toch een goede deal.. helemaal als het al 4 personen zijn.

en toch alles in 1 koop willen wegdoen... kweet t niet hoor OF je hebt er een goede reden voor OF.... tjsa no hard feelings... dan ben je gewoon niet zo snugger _O-

en tsja zowiezo is t al lastig verkopen alarmen want nut hebben ze niet (als ie afgaat irriteerd men zich er meer aan dan dat ze op onderzoek gaan of ie nou gejat wordt)... dus is het alleen voor de verzekering, maar dan moet ie wel door een erkende installateur geinstalleerd worden... oh en een certificaat is dan ook wel handig.
 
Ik zit niet op wijze raad te wachten.. bedankt voor de uitleg.

€ 160,- voor alles ben ik er vanaf.

Gr
 


hahah nee hoor geen flame war tis alleen zo dat je iemand een bepaald perspectief bied zodat ze zo toch nog van hun spullen afkomen... en zo ook nog minimaal 3 andere mensen die er zo over denken. maar de verkoper is eigenwijs... en nu zal ie denk ik al die 6 alarmen lekker op z'n eigen motor moeten monteren of wegpleuren... of iemand vinden die zo gek is om 6 alarmen te kopen... tsja ik zit er niet mee en wens de verkoper succes met het vinden naar iemand die die dingen nodig heeft.

:W
 
hahah nee hoor geen flame war tis alleen zo dat je iemand een bepaald perspectief bied zodat ze zo toch nog van hun spullen afkomen... en zo ook nog minimaal 3 andere mensen die er zo over denken. maar de verkoper is eigenwijs... en nu zal ie denk ik al die 6 alarmen lekker op z'n eigen motor moeten monteren of wegpleuren... of iemand vinden die zo gek is om 6 alarmen te kopen... tsja ik zit er niet mee en wens de verkoper succes met het vinden naar iemand die die dingen nodig heeft.

:W

Waar maak je je nou zo druk om?

Als ik nou alles in 1 keer kwijt wil, wie ben jij dan om te zeggen dat ik eigenwijs ben etc?
Ik vind het aardig dat je me wilt helpen, maar laat iedereen in zijn waarde.

Gr tevens kickje
 
Terug
Bovenaan Onderaan