Dit onderwerp is gesloten.
quote:Jurgendb schreef op 27 juni 2012 @ 12:03:
[...]
Ik zal bij jou eens van de dijk komen rollen...![]()
Hoest nou verder??
quote:Michiel Jansen schreef op 27 juni 2012 @ 13:04:
[...]
druk
iedere dag naar weesp op het moment, kost best wat tijd
en druk met de bestrating
nieuw pad om het huis liggen, 3m bestraat naast de schuur, dus daar heb ik nu ook lekker de ruimte en nog 1,5m achter de schuur
nu alleen nog het terras afmaken, een schutting plaatsen, loungeset maken (steigerhout) en de tuinverlichting rond het huis afmaken.
tenminste dat is de planning voor dit jaar
maar binnenkort eerst de racer afmaken (nog een paar stekkertjes solderen) en de SM even in revisie (zuigertje, voorvork keeringen en remleiding)
druk druk druk dus
met jou, weer een beetje in werkritme na je vakantie?

quote:Jurgendb schreef op 27 juni 2012 @ 14:15:
Helmpie is binnen!! (ik moet hem alleen nog ophalen...)
[afbeelding]
quote:Jurgendb schreef op 27 juni 2012 @ 13:06:
[...]
Damn, tijd te kort dus...
Nee, dat werkritme komt maar niet, dus hebben we maar weer een vakantie geboekt. Je moet wat hè.
quote:
quote:Michiel Jansen schreef op 27 juni 2012 @ 14:53:
quote:Jurgendb schreef op 27 juni 2012 @ 13:06:
[...]
Damn, tijd te kort dus...
Nee, dat werkritme komt maar niet, dus hebben we maar weer een vakantie geboekt. Je moet wat hè.
moet je naks nog een keer gebeuren, of heb je dat al uitbesteed ondertussen
quote:
quote:Jurgendb schreef op 27 juni 2012 @ 15:13:
[...]
Past mooi bij m'n motor...
[...]
Nee, dat moet nog steeds gebeuren, maar heb er zelf ook nog niet zoveel tijd voor gehad. Vakantie en misschien heb je ook wat andere zaken voorbij zien komen op FB die wat tijd in beslag nemen. Ik ben al blij dat ik dit jaar al weer een paar keer heb kunnen rijden.
We maken hier nog wel eens een keer een afspraak over, dat komt best goed.
quote:Michiel Jansen schreef op 27 juni 2012 @ 15:24:
[...]
prima hoor, roep maar een keerplakken we er wel een BBQ aan vast want heb tegenwoordig een terras waar ik buiten kan zitten
quote:Jurgendb schreef op 27 juni 2012 @ 12:04:
Euhhh???? Iemand van hier??
http://www.nu.nl/binnenla...t-met-195-km-snelweg.html
quote:JochemW schreef op 02 juli 2012 @ 12:34:
Ha CBR rijders! Sinds vrijdag ben ik de trotse bezitter van een CBR 600 FS uit '01. Tevens ben ik nieuw hier op MF. Meer info en foto's van de motor heb ik in mn "voorsteltopic" (klik) staan.
Tot nu toe nog niet veel km's gemaakt op de motor, maar van het weekend wel even de Lekdijk op en neer gereden; dat was in een woord fantastisch!
Het enige wat ik me afvraag is of de motor misschien verlaagd is. Ik kan alleen geen custom link vinden oid. Is er misschien iemand die mij kan vertellen hoe hoog zijn FS is, bij voorkeur gemeten van de grond tot het zitje aan de kant vd tank? In de service manual staat 80.5cm seat height, 36cm voor de voetsteun en 13.5cm ground clearance, maar dat haalt die van mij niet en ik heb geen idee op welke punten dat gemeten is. Bvd!
quote:JochemW schreef op 02 juli 2012 @ 13:45:
Thx voor de leuke reacties! BBQen klinkt goed, dat gaat zeker lukken deze zomer. Ik zal binnenkort is even een datum uitzoeken.
Misschien dat je me toch kan helpen, als die van jou alleen voor verlaagd is. Als ik meet vanaf de top van de kroonplaat dan heb ik precies 60mm tot de top van het stelschroefje vd vering. Daarnaast heb ik vanaf de grond tot de seat (als ik ter hoogte van de tank op het stoeltje een plank leg) ongeveer 77cm en ongeveer 31cm tot de veer van mn voetsteun.
Mocht er trouwens iemand zin hebben om volgend weekend een rondje te rijden (regio 030) dan ben ik er bij!
quote:Jurgendb schreef op 02 juli 2012 @ 14:57:
[...]
Ik zal vanavond even kijken voor de kroonplaat. De rest is me ff te veel moeite, want hij staat nogal ingebouwd.
Wat ben je eigenlijk met die info van plan. Je moet toch gewoon gassen met dat spul. Wat kan jou het schelen of hij verlaagd is...
quote:Michiel Jansen schreef op 02 juli 2012 @ 15:14:
[...]
beter zou hij je lokken met een groot stuk vlees, dan kan hij zelf meten
quote:JochemW schreef op 02 juli 2012 @ 15:20:
Goed punt. Zin in meerdere kogelbiefstukjes Jurgen?
All jokes aside, zou tof zijn als je dat van die kroonplaat even kan bekijken. Tis meer dat ik het gewoon wil weten dan dat het me echt veel uitmaakt. Misschien moet ik dr gewoon even aan wennen dat die CBR lager is dan de gixxer waar ik de afgelopen weken op heb gereden.
© 2001-2013 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 2