NijmegenTopic 20: The Hunt for Red Biker

Status
Niet open voor verdere reacties.
31-12-2000 mooi weer en groen bomen in dat filmpje, en die auto voor je is da polisie met
da geknipper.

moet die tijdsvermelding nog steeds eruit halen, vergeten.. :(

Dat geknipper is een Phaeton met LED-verlichting; dat gaat altijd als een wilde tekeer bij opnames met zo'n cameliaatje. Wel een apart effect als je dat zo terugziet
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook gele tape over mijn mic, geluid is zeer goed.

In de nabije toekomst eens wat vids editen, als ik het echt heel erg leuk vindt komt er een echte goede HD cam voor op de moto.

ah ok... dan ga ik dat de volgende keer eens proberen.

Je hebt wel gelijk; met de Ramadan hebben wij vreemd genoeg minder en toch meer te doen. Zijn hoogtijdagen voor Telecombedrijven en al helemaal als straks het Suikerfeest is.. dan piekt het echt rond etenstijd
 
was en is toch nog steeds de 1e WSBK motor, waar Haga op reed. :}
Dus eigenlijk een echte mannenmotert :]

Hahaha... Er is nog hoop voor me _O-

Het is nog steeds een geweldige motor, alleen jammer dat die spleetoogjes van de motorblokontwerper te ver dicht zaten onder werktijd. Alles werd ovaal getekend
 
Laatst bewerkt:
ben weer terug na 4 dagen Eifel en moezel.

full
 
Als je niet van die beukritten wilt hebben, dan keertje met meerijden wanneer Jeroen en ik een ritje doen. Meestal leuke wegen met veel afwisseling en wat pauzes erin. Afgelopen maandag zijn we via Arnhem de Veluwe opgegaan en gewoon een kant op gereden met het idee "we zien wel waar we uitkomen". Was verrassend waar we zoal reden.
ik denk dat je iedereen een beetje in hun waarde moet laten, over hoe zij een leukritje ervaren! de een rijd rustiger als de ander, terwijl de ander graag een lekker sportief rondje doet!, als je dat al van elkaar weet dan hoef je toch niet af te spreken voor een rondje!
 
ik denk dat je iedereen een beetje in hun waarde moet laten, over hoe zij een leukritje ervaren! de een rijd rustiger als de ander, terwijl de ander graag een lekker sportief rondje doet!, als je dat al van elkaar weet dan hoef je toch niet af te spreken voor een rondje!

Was ook absoluut niet negatief bedoeld ten opzichte van anderen met een meer sportievere rijstijl. Ik laat iedereen in z'n waarde wat betreft zijn of haar rijstijl.
 
Was ook absoluut niet negatief bedoeld ten opzichte van anderen met een meer sportievere rijstijl. Ik laat iedereen in z'n waarde wat betreft zijn of haar rijstijl.
o nee, dat dacht ik ook absoluut niet.
maar gaf alleen mijn mening, want ik denkt dat gewoon iedereen moet rijden zoals hij dat wilt en zodat hij ook zijn motor thuis brengt zoals hij hem die dag heeft gepakt, en ja voor de een moet dat sneller als de ander omdat die die anders zijn thuis front boos maakt en dan 6 wkn huisarrest heeft.
 
o nee, dat dacht ik ook absoluut niet.
maar gaf alleen mijn mening, want ik denkt dat gewoon iedereen moet rijden zoals hij dat wilt en zodat hij ook zijn motor thuis brengt zoals hij hem die dag heeft gepakt, en ja voor de een moet dat sneller als de ander omdat die die anders zijn thuis front boos maakt en dan 6 wkn huisarrest heeft.

ik ging er ook wel vanuit dat je "het in meer algemene zin bedoelde".

heb zelf ook het liefste dat iedereen thuis komt met z'n eigen motor zoals hij of zij hem gepakt heeft voor de rit, welke rijstijl hij of zij er op na houdt.

Krijg jij trouwens zes weken huisarrest als je te laat thuis bent?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan