NijmegenTopic 20: The Hunt for Red Biker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het gaat weer aardig hard hier, ik maar denken dat het topic dood was :)

Gisteren met de Peppel uit het achterhoek-topic een eind wezen touren naar het Bergische wald. Na een uurtje over de autobahn rijden kom je in de grote speeltuin :P

Aan het eind van de dag een 480km erbij op de teller.

[afbeelding]
Er zijn ook genoeg bochtjes op die route ;).
Waar ligt dat, Bergische Wald?
 
De pliesie zit hier een pigment gehandicapte persoon op een te kleine crossmotert zonder kenteken achtena, maar is nergens meer te vinden. :}
 
ben ook bij de nurburgring geweest, maar konden er niet op! omdat het DTM gebeuren bezig was en de BMW test center moesten hun M3 weer testen, die wel op de nordschleife mocht rijden!

waren jullie nou afgelopen zondag nog na de Ring geweest? volgende keer probeer ik echt mee te gaan!
en midden in de Ring ligt het dorpje Ardenau, hele leuk weg omdaar na toe te rijden!
 
Laatst bewerkt:
|Goedemorgen,
Doe maar ff niet richting waalbrug rijden, di is afgesloten ivm met een flink ongeluk.

Edit - Lees net dat er een rijstrook open is,
gr Jim
 
Laatst bewerkt:
zow, hier ff gepoetst, zo richting malden om met half gereedschap mn koppeling open te halen en op zoek naar nieuwe trekveertjes,..
 
Ik heb wel heel gereedschap om een scooter koppeling los te draaien

ik ook, mis alleen de trekveertang, maar denk dat dit ook wel lukt met een puntbektang...dus we gaan het gewoon proberen :P als het niet lukt laat ik het wel ff weten, als het kan kom ik dan wel ff jou kant op?
 
Laatst bewerkt:
Trekveertang heb ik ook nog nooit gebruikt kan inderdaad met een punttangetje.
Ik heb wel een zuigerstop, luchtsleutel enz.
Als het niet lukt, komt gerust ff langs.
Ben nu ff snel boodschappen doen
Gr. Jim

Nulzes 51425309
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan