Te koop: Hyperpro progressieve stuurdemper RC

Kalepjotr

MF'er
4 feb 2009
58
0
Heemstede
Te koop wegens verkoop van mijn Ducati 848 een splinternieuwe Hyperpro stuurdemper. (letterlijk 70 kilometer mee gereden).

Type: progressieve stuurdemper RSC (Reactive Safety Control);
Een progressieve demper is echt gewenst op het circuit maar is ook zeer geschikt voor straatgebruik.
Bij lage snelheden heb je geen demping.
Wanneer demping vereist wordt (tankslappers, wegdek oneffenheden) dan wordt de demping geactiveerd.
Met de 24-voudige stelknop regel je makkelijk het moment van inschakelen.

Kleur: zwart/goud

Garantiebewijs, bevstigingsboutjes en gebruiksaanwijzing plus orgininele verpakking aanwezig.
Prijs in winkel ruim over de € 400,-

Bellen kan: 06-52406828
Peter, Heemstede
 
Te koop wegens verkoop van mijn Ducati 848 een splinternieuwe Hyperpro stuurdemper. (letterlijk 70 kilometer mee gereden).

Type: progressieve stuurdemper RSC (Reactive Safety Control);
Een progressieve demper is echt gewenst op het circuit maar is ook zeer geschikt voor straatgebruik.
Bij lage snelheden heb je geen demping.
Wanneer demping vereist wordt (tankslappers, wegdek oneffenheden) dan wordt de demping geactiveerd.
Met de 24-voudige stelknop regel je makkelijk het moment van inschakelen.

Kleur: zwart/goud

Garantiebewijs, bevstigingsboutjes en gebruiksaanwijzing plus orgininele verpakking aanwezig.
Prijs in winkel ruim over de € 400,-

Bellen kan: 06-52406828
Peter, Heemstede

He' wat is je prijs voor de demper?
Als die op mijn suzuki past en je prijs is goed is het misschien wel iets voor mij.
 
Hij mag weg voor € 300,-. Geen idee of ie past op de Suzuki.
De stuurdemper is universeel. De moutingset past op een Duc 848. Misschien ook wel op de Soes.
 
Terug
Bovenaan Onderaan