Triumph Speed Triple topic part 22

Status
Niet open voor verdere reacties.
En hoe was het in de Eifel? Ons nog een beetje gemist?


eindelijk weer eens met twee ouwe maatjes samen gereden, dat ging lekker!
alles probleemloos verlopen, alleen was ik nou mijn slippers thuis al vergeten...
het weer werkte ook nog aardig mee, behalve vandaag, van bui naar bui gereden

en met jullie rijden is ook alweer te lang geleden.

wat heb jij nou voor mankementje aan de Triple?
 
Hey,

vandaag een nieuwe foto laten maken! bot staat nog steeds goed dus hoef geen operatie *O* wel nog 2 en halve week in dit zware gips in een rare positie! -O- daarna word mijn hand pas terug recht gezet en foto's gemaakt! daarna nog 3 weken in t gips ;( en dan hopen dat ik weer snel kan opstappen! :]


nou dat is toch redelijk positief, hoewel mij dat gips ook niet erg lekker lijkt
 
eindelijk weer eens met twee ouwe maatjes samen gereden, dat ging lekker!
alles probleemloos verlopen, alleen was ik nou mijn slippers thuis al vergeten...
het weer werkte ook nog aardig mee, behalve vandaag, van bui naar bui gereden

en met jullie rijden is ook alweer te lang geleden.

wat heb jij nou voor mankementje aan de Triple?

Teveel. Maar zaterdag wordt ie opgehaald door de dealer en die mag er rustig naar gaan kijken. Ik hoop dat ze iets over het hoofd hebben gezien bij de beurt.

En ik wou nog een ritje doen in de Achterhoek met jullie, maar dat gaat in augustus nu ook niet meer lukken. Misschien lukt het nog in september :?
 
Hey,

vandaag een nieuwe foto laten maken! bot staat nog steeds goed dus hoef geen operatie *O* wel nog 2 en halve week in dit zware gips in een rare positie! -O- daarna word mijn hand pas terug recht gezet en foto's gemaakt! daarna nog 3 weken in t gips ;( en dan hopen dat ik weer snel kan opstappen! :]
tog wel goed nieuws dan *O*
....... verder sterkte ermee hoor :)
 
Laatst bewerkt:
Hey,

vandaag een nieuwe foto laten maken! bot staat nog steeds goed dus hoef geen operatie *O* wel nog 2 en halve week in dit zware gips in een rare positie! -O- daarna word mijn hand pas terug recht gezet en foto's gemaakt! daarna nog 3 weken in t gips ;( en dan hopen dat ik weer snel kan opstappen! :]

Beterschap met ut herstel!! :Y
FF kalm aan doen dus... O-)
 
ook weer terug uit Duitsland, nog op tijd om Robertd8 te feliciteren met zijn verjaardag!

Mandy beterschap met je pols, hoe waren de foto's?

weer een paar nieuwe erbij: welkom!

het ritje van zaterdag was ook geslaagd, heb ik begrepen

en Pina, heb je je koffiedame een een stevig bakkie gegeven bij thuiskomst?

WELKOM trug *O*
Fotoos van de trip(L) :]
 
Laatst bewerkt:
Mandy is helaas na een leuke rit onderuit gegleden op een rotonde die glibberig geworden was door modder. De motor heeft schade maar is te repareren.Mandy heeft een gecompliceerde polsbreuk, haar pols is gezet en zit in gegipst. Maandag wordt opnieuw gekeken of de breuken voldoende aansluiten. Bij een negatieve uitslag zal ze alsnog geopereerd moeten worden.
|( |( |(

Hoop dat de breuk meevalt :Y , wish her all the best! :Y
Hallo allemaal,

Zal me ook hier maar even voorstellen ik ben 33 jaar kom uit purmerend en ben sinds 2 maanden trots en gelukkige eigenaar van een triumph speed triple uit 2011.Ik wil er graag nog aantal dingen aan veranderen maar dan moeten er eerst centjes komen :P en hopelijk kom ik hier nog ergens achter wat een handige manier is om me ketting te smeren en te onderhouden.

zo het het totaal eruit met mooi weer






[afbeelding]
Dus je hebt het topic toch kunnen vinden! *O* *O* *O*


Om gemakkelijk de ketting te kunnen smeren gebruik ik dit ding:

full

mooi ritje vandaag *O*
jongens bedankt voor de gezelligheid en Rico voor de rit :} [afbeelding]
Leuke meet geweest aan de foto's te zien! :)
wat un knappe koppen waren erbij...[afbeelding]
om reparaties /modulaties te verrichten... :+
full

Maar door die knappe koppen kon ik nog verder :} :}
Bedankt allemaal voor de leuke middag.
@DCMC: ben je nog een beetje goed thuisgekomen? Vrouwen en route uitleggen gaat niet samen :$ Je moest nog één afslag verder met ons mee. De andere Triumph rijder (weet niet hoe je heet, leuk dat je ook meereed) is nog ff omgekeerd, maar je was al weg.
Onderweg naar huis ging ook nog het motormanagement lampje branden en het inhouden werd alleen maar erger B| '( . Over ruim twee weken moet ie maar weer terug naar de dealer. Morgen noodgedwongen maar op de KTM weg, maar dat is zeker ook geen straf :]
Oeps :X ........enig idee wat er aan de hand is? :?
En nog ff het bewijs

[afbeelding]

Gelukkig is hij nog niet klaar... Kan ik de KTM met een gerust hart meenemen morgen })
Tuin-toilet? _O-
Hallo mensen,

Ik heb vandaag een zwarte Speed Triple 2011 gekocht die ik dinsdag ga ophalen. Vandaar dat ik me hier maar even meld. Naam is Erik, ik post meestal in Regionaal: Hoevelaken -> KBH, het topic wat begonnen is als Klaverbladtopic en is uitgegroeid tot het Amersfoort en Omstreken-topic. Voor wat meer info, zie mijn MotorStek, die is inmiddels aangepast! ;)

Zo dan ga ik nu eens een aantal pagina's teruglezen om te kijken aan wie ik me nou eigenlijk heb voorgesteld! :o

We posten! :W
full

-O- Heb ik tot op heden nog Mister S3 niet mogen ontmoeten :N
Is er nog iets om naar uit te zien! ;)
Koffiedame kunnen verwennen :?
:Y :Y :Y :Y :Y :Y

Was zeker gezellig :Y

Voor mij was het de derde rit op de S3 dit jaar, en natuurlijk moet je dan even wennen. Maar tijdens de rit wilde de achterkant niet wat ik wilde, ding voelde erg vaag aan. Vanmorgen toch maar even de bandenspanning gechecked en dat had ik dus beter gistermorgen kunnen doen, spanning was beneden de 1,5 |( Ik hoop dat ie niet lek is.

Note to myself: Vaker bandenspanning checken :o

Voor de '08/'09'10 eigenaren: Gaat bij jullie de spanningsmeter ook zo lastig op het ventiel van de achterband :?
Lullo!!! :X
klopt je moet het ook op het ventiel doen gaat wat beter :+ :+
L :+ L
Wie heeft er gezien dat afgelopen zaterdag mijn ventieldoppie er is af gedraaid in Harderwijk :(


[afbeelding]

gaat om dit doppie en was er zeer aan gehecht
|( |( |(


De dief heeft trouwens wel oog voor detail! :Y
kan je zoiets niet krijgen bij een setje banden ofzo,
vind die bij de pomps onbetrouwbaar, volgens mij worden die niet ge-eikt????
vooral die waarbij je de spanning moet in stellen, en hij gaat piepen als hij er is...

ga denk ook zo los metertje kopen, en dan onder mijn buddy mee nemen. of gaan ze daar weer van stuk????
Ik heb hem meestal ook gewoon onder de buddy liggen, en tot nu toe blijft-ie heel :Y
;( ;( ;(
ook weer terug uit Duitsland, nog op tijd om Robertd8 te feliciteren met zijn verjaardag!
*O* *O* *O*
full


en Pina, heb je je koffiedame een een stevig bakkie gegeven bij thuiskomst?
Tuurlijk! *O* *O* *O*
Hey,

vandaag een nieuwe foto laten maken! bot staat nog steeds goed dus hoef geen operatie *O* wel nog 2 en halve week in dit zware gips in een rare positie! -O- daarna word mijn hand pas terug recht gezet en foto's gemaakt! daarna nog 3 weken in t gips ;( en dan hopen dat ik weer snel kan opstappen! :]
Nou ja, toch nog een beetje geluk dus! :/

Beterschap! :Y
 
Teveel. Maar zaterdag wordt ie opgehaald door de dealer en die mag er rustig naar gaan kijken. Ik hoop dat ze iets over het hoofd hebben gezien bij de beurt.

En ik wou nog een ritje doen in de Achterhoek met jullie, maar dat gaat in augustus nu ook niet meer lukken. Misschien lukt het nog in september :?


vast wel, in september is het vaak mooi weer!
ook weer terug uit Duitsland, nog op tijd om Robertd8 te feliciteren met zijn verjaardag!

Mandy beterschap met je pols, hoe waren de foto's?

weer een paar nieuwe erbij: welkom!

het ritje van zaterdag was ook geslaagd, heb ik begrepen

en Pina, heb je je koffiedame een een stevig bakkie gegeven bij thuiskomst?

WELKOM trug *O*
Fotoos van de trip(L) :]


ik had geen fototoestel bij mij...
 
|( |( |(

Hoop dat de breuk meevalt :Y , wish her all the best! :YDus je hebt het topic toch kunnen vinden! *O* *O* *O*


Om gemakkelijk de ketting te kunnen smeren gebruik ik dit ding:

[afbeelding]Leuke meet geweest aan de foto's te zien! :)[afbeelding]Oeps :X ........enig idee wat er aan de hand is? :?Tuin-toilet? _O-[afbeelding]Is er nog iets om naar uit te zien! ;):Y :Y :Y :Y :Y :YLullo!!! :XL :+ L|( |( |(


De dief heeft trouwens wel oog voor detail! :YIk heb hem meestal ook gewoon onder de buddy liggen, en tot nu toe blijft-ie heel :Y;( ;( ;(*O* *O* *O* [afbeelding]Tuurlijk! *O* *O* *O*Nou ja, toch nog een beetje geluk dus! :/

Beterschap! :Y
:} scheelt een boel teruglezen!! Die bike-lift heb ik ook btw en werkt briljant. De eerste keer beetje angstig dat ie niet omdondert, maar gaat wonderwel vrij eenvoudig :Y

Andere methode, pre-paddockstand-tijdperk deed ik stukje inspuiten, motor verder rollen, spuiten, verder rollen, spuiten :P
 
TNT vanochtend aan de deur geweest met wellicht wel het mooiste pakje wat ze hadden kunnen afleveren ......................... mijn rijbewijs is terug van weggeweest (2maanden)

de zoektocht naar een mooie speed kan dus losbarsten
 
Teveel. Maar zaterdag wordt ie opgehaald door de dealer en die mag er rustig naar gaan kijken. Ik hoop dat ze iets over het hoofd hebben gezien bij de beurt.

En ik wou nog een ritje doen in de Achterhoek met jullie, maar dat gaat in augustus nu ook niet meer lukken. Misschien lukt het nog in september :?

Mankeert er zoveel aan dan?

Van de week was je nog zo enthausiast via de PB over je speed :?
 
Vandaag zijn mijn korte hendels binnengekomen uit Hong Kong. Uiterlijk hetzelfde als de Pazzo hendels van Mandy. De pasvorm was perfect in orde.


hendel%2525202.jpg


hendel%2525201.jpg
 
TNT vanochtend aan de deur geweest met wellicht wel het mooiste pakje wat ze hadden kunnen afleveren ......................... mijn rijbewijs is terug van weggeweest (2maanden)

de zoektocht naar een mooie speed kan dus losbarsten


Advies, koop geen speed triple maar een 50cc scooter

want de naam zegt het al, dus of je je aan de snelheid kan houden weet ik niet

ik in iedergeval niet :)



suc6 met je zoek tocht

wat wil je, en wat is je buget (een 2011 voor €8000 vind je namelijk niet :) :) ;)

want je kan ook als je de speed hebt altijd nog aanpassen naar eigen smaak :)
(heb ik ook gedaan, en als ik uitreken wat er aan opties op zitten, krijg ik denk nooit terug bij diefstal of inruil :( :( ) :)
 
Laatst bewerkt:
Advies, koop geen speed triple maar een 50cc scooter

want de naam zegt het al, dus of je je aan de snelheid kan houden weet ik niet

ik in iedergeval niet :)



suc6 met je zoek tocht

wat wil je, en wat is je buget (een 2011 voor €8000 vind je namelijk niet :) :) ;)

want je kan ook als je de speed hebt altijd nog aanpassen naar eigen smaak :)
(heb ik ook gedaan, en als ik uitreken wat er aan opties op zitten, krijg ik denk nooit terug bij diefstal of inruil :( :( ) :)

Klopt ik heb hem ook mogen inleveren afgelopen zaterdag '(
Heb hem gelukkig wel net terug omdat het de eerst keer was in de 7 jaar dat ik motor rij.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan