Is er nog een liefhebber voor videofilms

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pek

CB1300
22 dec 2008
10.104
183
Ergens in het land
Ik heb er hier nog een paar liggen,doe er niets meer mee maar mischien kan ik er hier iemand blij mee maken.Kosten zijn 0 euro als ze maar opgehaald worden voordat ze in de kliko verdwijnen.





Of nog een paar spellen van de eerste playstation.Kunnen ook op de playstation 2 afgespeeld worden.

 
Laatst bewerkt:
die spellen heb ik eventueel wel intresse,
in maar die videobanden werken zeker niet op mijn bandrecorder? 8-) 8-)
 
ik betaal je een tientje inc de verzendkosten of je moet in de buurt wonen!!

Vind het best,zal morgen eens ff vragen wat het kost om te verzenden in de buurt woon ik niet van jou zie ik,denk dat je met dat tientje een eind in de jiuste richting zit.Je hoort me nog moet er natuurlijk niet op bijleggen :N
 
Halllo Pek je mag de video,s opsturen naar mij,je kunt me bereiken via g.muijlwijk@tele2.nl,dan hoor ik wel wat de verzendkosten zijn groeten ard..
 
Halllo Pek je mag de video,s opsturen naar mij,je kunt me bereiken via g.muijlwijk@tele2.nl,dan hoor ik wel wat de verzendkosten zijn groeten ard..


Ben bang dat dat meer kost dan de video's waard zijn,tis namelijk een aardig gewicht.Maar je moet het zelf weten.
Je hebt mail.
 
Hallo pek,

ik heb nog even gekeken op de tnt site tot 30 kilo is 12,20,ik heb mijn mail bekeken en heb nog niets ontvangen,anders even jouw mail adres doorgeven zal ik wel even een mail terug sturen,groeten ard.
 
Hallo pek,

ik heb nog even gekeken op de tnt site tot 30 kilo is 12,20,ik heb mijn mail bekeken en heb nog niets ontvangen,anders even jouw mail adres doorgeven zal ik wel even een mail terug sturen,groeten ard.

Ik heb je er toch echt 2 gestuurd via je eigen link die hierboven hebt staan,dus klopt die wel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan