ZX7R topic part 7

goed bezig ruben 2 x zx7r mooi project hou ons op de hoogte en kom gelijk is kijken op facebook bij( dutch super 7) allemaal mooie super sevens over de hele wereld !!!!
 
en dat geldniet alleen voor ruben maar voor iedereen die in het bezit is van zx7r , kom bij (dutch super 7 zie face book , ik, nodig alle super seven rijders uit te komen kijken bij dutch super 7 ,
l hierbij heet ik jullie welkom gr alex
 
nou omdat het hier toch zo stil is geworden...

een 1,5 week geleden mijn 2de zx7r erbij gekocht... heb al een rode staan, waar nu een groene bij is gekomen (met een kapot blok inlaatklep afgebroken bleek na het zien van de bougie en verder kijken waarom de bougie plat was)

dit word in de loop der tijd mijn nieuwe project waar ik ook het circuit dit seizoen nog een paar keer onveilig wil gaan maken.

foto's komen nog (moet eerst weer even bedenken hoe dat ook al weer werkte)


dan ga je mijn super-seven nog tegenkomen op het circuit :9~
 
Ik heb nog een gedownload WPH (Engels) van de ZX7R/ ZX7RR uitgeprint liggen in twee handzame mappen met de blaadjes in doorzichthoesjes.
Erg handig bij het sleutelen en geen vieze vingers op je laptop.

Iemand interesse? Kunnen symbolisch van de hand. (Ik heb mijn ZX7R jaren geleden al verkocht.)


Hebben een nieuwe eigenaar.
 
Laatst bewerkt:
hierbij een paar foto's hoe het er nu nog even bij staat allemaal

full


dit is mijn gewoon woon/werk motor

full


mijn project (tje)

dit zijn even snel even een paar foto's die ik snel online gedrukt heb.
komend weekend komt er onder de groene een 'nieuw' zx7r blokje
 
Hallo peoples,

Hier een foto van mijn mijn 7.
Heb nu een goed jaar mijn rijbewijs en binnenkort ga ik met een aantal collegas de cursus 1 doen bij motorsportschool op circuit Zolder. :Y
Hoop dat de motor er na de sessie nog net zo uit ziet als nu. :P

11043404_869978839734305_3332069560371205510_o.jpg
 
Laatst bewerkt:
Even een vraagje; heb woensdagavond in de kou en ondker op de 7 gereden met halogeen dimlicht: Hell of a ride (N wegen en snelweg)

Wil nu ook in de 7 xenon dimlicht bouwen (had het al op de Blackbird en de auto). Probleem is wel dat ik ergens een massa probleem heb (stationair zie je de lichten flikkeren, idem bij richting aangeven en stationair toerental)
Gaat dit een probleem zijn voor de xenon ballast?
(heb geen idee waar de oorzaak zit in de massa, en aangezien het verder niet hinderlijk is heb ik er ook weinig zin aan om alles na te kijken op dat vlak :P )

(als ik ijskoude start moet doen wil ie vaak niet in 1x aanslaan, als ik dan de starter loslaat gaat olielampje uit, kan ik ff niet opnieuw starten, en na 2 seconde gaat olielampje weer branden en kan ik weer opnieuw starten)
 
denk niet dat het een massa probleem is, denk eerder dat die stationair te langzaam draait dus ga er niet van uit dat jou xenon daaronder geen problemen gaat ondervinden (anders stationair iets harder laten draaien of carburateur eens laten afstellen bij de garage of zelf doen)

massa probleem is zoals ik hem ken kapotte lampen omdat de spanning niet weg kan, en of knipperlichten die ineens sneller gaan knipperen.

en (ijs)koude start met het olielampje is in mijn ogen ook normaal. als je start bouw je oliedruk op stop je met starten dan valt de oliedruk ook weer weg
 
Hallo peoples,

Hier een foto van mijn mijn 7.
Heb nu een goed jaar mijn rijbewijs en binnenkort ga ik met een aantal collegas de cursus 1 doen bij motorsportschool op circuit Zolder. :Y
Hoop dat de motor er na de sessie nog net zo uit ziet als nu. :P

[afbeelding]


heb je al een idee wanneer je gaat ? dan schrijf ik me ook voor die dag in , ik doe liefst niveau 1 gevolgd met de dag daarop niveau 1+ , dan ben je wat je de vorige dag geleerd hebt nog niet vergeten
 
@edraket

op maandag 1 juni ga ik niveau 1 doen en ergens in de zomer 1+.
op 4 mei ga ik waarschijnlijk even kijken, dan zijn een aantal collegas aan het vrij rijden.
 
Laatst bewerkt:
raar vindt ik dit , weet je eigenlijk wat er is fout gelopen ? 1 inlaat klep stuk en 1 uitlaatklep , heb je te hoog in toeren terug geschakelt ?


nou precies weet ik niet (want heb hem met een kapot blok gekocht) maar heb zo mijn bedenkingen erover...

nieuw blokje hangt er onder (bijna hagelnieuw heeft +-10000 gelopen) alleen die heb ik nog niet horen lopen. komend weekend weer verder aan de knutsel
 
Even een vraagje; heb woensdagavond in de kou en ondker op de 7 gereden met halogeen dimlicht: Hell of a ride (N wegen en snelweg)

Wil nu ook in de 7 xenon dimlicht bouwen (had het al op de Blackbird en de auto). Probleem is wel dat ik ergens een massa probleem heb (stationair zie je de lichten flikkeren, idem bij richting aangeven en stationair toerental)
Gaat dit een probleem zijn voor de xenon ballast?
(heb geen idee waar de oorzaak zit in de massa, en aangezien het verder niet hinderlijk is heb ik er ook weinig zin aan om alles na te kijken op dat vlak :P )

(als ik ijskoude start moet doen wil ie vaak niet in 1x aanslaan, als ik dan de starter loslaat gaat olielampje uit, kan ik ff niet opnieuw starten, en na 2 seconde gaat olielampje weer branden en kan ik weer opnieuw starten)

Tegenwoordig is er ook CREE LED, schijnt tegenwoordig ook veel licht te geven.
 
Hallo peoples,

Hier een foto van mijn mijn 7.
Heb nu een goed jaar mijn rijbewijs en binnenkort ga ik met een aantal collegas de cursus 1 doen bij motorsportschool op circuit Zolder. :Y
Hoop dat de motor er na de sessie nog net zo uit ziet als nu. :P

[afbeelding]


moet je geen bang voor hebben , niveau 1 gaat nog zeer rustig hoor , is meer bedoelt om het circuit te leren kennen , niveau 1+ gaat al wat sneller en daar gaan er redelijk wat op hun smikkel . (maar dat zijn die op een hondatje of een sukkelzukie of amaiyama ) })
 
Laatst bewerkt:
@edraket

Ben al een keer wezen kijken bij het circuit. Toen werd ook cursus 1 gegeven. en heb filmpjes gezien op youtube.
Snelheid ligt niet echt hoog en er mag niet ingehaald worden, dus kans dat je op je smikkel(leuk woord) gaat is vrij laag.
Ik ben er klaar voor. (duurt alleen nog zo lang Pffff)
 
@edraket

Ben al een keer wezen kijken bij het circuit. Toen werd ook cursus 1 gegeven. en heb filmpjes gezien op youtube.
Snelheid ligt niet echt hoog en er mag niet ingehaald worden, dus kans dat je op je smikkel(leuk woord) gaat is vrij laag.
Ik ben er klaar voor. (duurt alleen nog zo lang Pffff)




je kan je cursus nog vervroegen naar 4 mei als je wil ?
 
Ik weet het. Een aantal collegas gaan dan ook, maar helaas kan ik dan zelf niet en heb ook met een vriend afgesproken dat we samen de cursus 1 doen en hij kan ook niet op 4 mei.
 
Terug
Bovenaan Onderaan