Topic Eindhoven Deel XXXI

Status
Niet open voor verdere reacties.
:Y zekers die grote daar moet ik nog enkele keren voor terug komen '(
Oeeff

Hoop dat het helemaal geneest!!

Voor iedereen die het niet weet Ivo hoort nu bij de ik ben van de dijk afgereden motorrijders.

Ivo is van de dijk afgereden en daarbij zijn pols dus goed gebroken :X
 
:P beetje extreem rijden ook al ging het al 120km goed en een of andere manier gleed me voorwiel weg met insturen. Gelukkig op kunnen vangen alleen toen rechtdoor de dijk af :X
https://picasaweb.google.com/116921...FToertochtjeEnBBQ?authuser=0&feat=directlink#

Stukje vliegen en op me linkerkant pleuren :') '(
gelukkig niet omderuit gegaan dus allen de landing op me pols verkeerd :Y :X B|
Klote man. Ik zag net de foto's al. Hoop dat je snel weer kunt rijden (waarschijnlijk op een andere brommert) ;)
 
:P beetje extreem rijden ook al ging het al 120km goed en een of andere manier gleed me voorwiel weg met insturen. Gelukkig op kunnen vangen alleen toen rechtdoor de dijk af :X
https://picasaweb.google.com/116921...FToertochtjeEnBBQ?authuser=0&feat=directlink#

Stukje vliegen en op me linkerkant pleuren :') '(
gelukkig niet omderuit gegaan dus allen de landing op me pols verkeerd :Y :X B|

Beterschap. Maar goed dat je je kwaak nog niet hebt verkocht kan je daar dadelijk weer op gaan rondrijden.
Ben zelf ook ooit een keer rechtdoor moeten gaan op de dijk. Doordat er grind lag in de bocht en de snelheid te hoog was om nog iets te beginnen. Ben toen via de schuine kant van de dijk uitgeweken en weer naar boven kunnen rijden. Niet gevallen maar wel heel de motor onder de gras slierten. Klote dijken :r
 
Beterschap. Maar goed dat je je kwaak nog niet hebt verkocht kan je daar dadelijk weer op gaan rondrijden.
Ben zelf ook ooit een keer rechtdoor moeten gaan op de dijk. Doordat er grind lag in de bocht en de snelheid te hoog was om nog iets te beginnen. Ben toen via de schuine kant van de dijk uitgeweken en weer naar boven kunnen rijden. Niet gevallen maar wel heel de motor onder de gras slierten. Klote dijken :r
ik heb gewoon een stuk gevlogen dus dat was geen optie :+ *D
Elmo wilde ik na doen _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan