Topic Eindhoven Deel XXXI

Status
Niet open voor verdere reacties.
nee gewoon het filmpje afkijke :P


en de knoop is doorgehakt, binnen nu en een paar maand
gaat de supermotard eruit en komt er een stuntmotor voor in de plaats *O*
moet dan zoiets zijn:

http://www.stuntforum.nl/phpBB3/download/file.php?id=5077&mode=view
http://www.stuntforum.nl/phpBB3/download/file.php?id=5078&mode=view

deze staat te koop voor 1800 en alle opties die je nodig hebt zitten erop
Vette kom je wel even showen he kan ik daar ook wat fotos van maken *O*

Euh, je moet ook niet 6 dingen tegelijkertijd willen doen. Dan wil je nog wel eens een verkeerde naam typen. Weer lekker blond bezig :X _O-
:Y :j

Als een street triple al een artikel 5 motor wordt genoemd, wat moet een speed triple 1050 dan wel niet zijn? :P
Een artikel 5² motor? :')
:Y :Y nee maar ik bedoel een street is echt een geweldig speelbike voor lage snelheden ;)

Artikel 5 motor bestaat niet :N wij zijn artikel 5 bestuurders :+
Box ;)
 
223 euro?? pff das minder..

morgen ben ik wss ook present op het FF met een matty, hopen dat 't droog wordt want hij komt uit de onderste regionen van ons land om ons prachtige motorstekkie te bewonderen (sarc) ;)

:Y Mist het niet regent ben ik morgen ook wel op de vaste plekken te vinden.
 
We moeten nog steeds een Vogeze topic maken waar alle info terug te vinden is. Hier staan wat foto's!

@BW ik heb jou foto's nog niet, kunnen we dat nog een keer fixen ;)


Mooie foto's mannen alleen ziet het er wel heel bewolkt uit bij veel foto's. Toch nog een beetje droog weten te houden?
Voor Jeroen wel jammer dat je hem plat heb gelegd. Zal wel zuur zijn geweest zo op vakantie. Maar heb je niet veel aan over gehouden of wel jij zelf?

@Floris als die andere foto's er zijn zie ik ze hier wel een keertje langskomen.
 
Net een mailtje gehad. Rem/schakelset is onderweg. Als ik nog spiegels regel kan ik waarschijnlijk eind volgende week weer de weg op *O*
 
Laatst bewerkt:
Mooie foto's mannen alleen ziet het er wel heel bewolkt uit bij veel foto's. Toch nog een beetje droog weten te houden?
Voor Jeroen wel jammer dat je hem plat heb gelegd. Zal wel zuur zijn geweest zo op vakantie. Maar heb je niet veel aan over gehouden of wel jij zelf?

@Floris als die andere foto's er zijn zie ik ze hier wel een keertje langskomen.
Ik had zelf helemaal niks nee. Ging ook niet hard gelukkig. Ik heb ook nog best veel km's gemaakt. 3,5 dag knallen. Ben blij dat ik op zondag gegaan ben ;) Vakantie was evengoed top *O*
Het weer was ook wel redelijk. Klein beetje regen en hier en daar wat natte wegen.
 
Ik heb vandaag contact opgenomen met de verzekeringsmaatschappij over die scheur in m'n topkuip en die gingen het doorgeven aan de schade-expert die destijds is wezen kijken. Ben benieuwd wat ze er van gaan zeggen :)
 
Ik had zelf helemaal niks nee. Ging ook niet hard gelukkig. Ik heb ook nog best veel km's gemaakt. 3,5 dag knallen. Ben blij dat ik op zondag gegaan ben ;) Vakantie was evengoed top *O*
Het weer was ook wel redelijk. Klein beetje regen en hier en daar wat natte wegen.

Goed te horen dat je niks hebt en toch nog een goede vakantie hebt gehad. Zie je wel weer een keer op het FF als je bike weer in orde is.
 
Ik had zelf helemaal niks nee. Ging ook niet hard gelukkig. Ik heb ook nog best veel km's gemaakt. 3,5 dag knallen. Ben blij dat ik op zondag gegaan ben ;) Vakantie was evengoed top *O*
Het weer was ook wel redelijk. Klein beetje regen en hier en daar wat natte wegen.
Dat heb je al een keer gedemonstreerd ja :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan