Topic Eindhoven Deel XXXI

Status
Niet open voor verdere reacties.
haha wat jullie nu hebben met motorrijden heb ik met skaten momenteel.. morge ga 'k naar rotterdam om te (inline) skaten, en ook om te kijken naar het EK vert rijden maar dat is buiten (dus dat zal wel niet door gaan gezien het weer..)
wel grappig dat iedereen baalt om verschillende redenen (ookal wil ik ook graag motorradfahren hoor ;) )



waar skate jij. Ik heb vroeger ook altijd op mijn inliners gestaan. (heb ze nog steeds) haha.
was ook vaak te vinden bij de (toen nog nuts) of de champignon. en in veldhoven op de vert. of bij de lidle in eindhoven heerlijke rails.

en vert gaat niet door hoor als het regent. waar is het te doen in rotterdam bij west blaak?? ze kunnen beter naar binnen gaan hebben daar ook een super houte poule. hahah
 
Vandaag de Mergellandroute gedaan, dikke pret gehad, maar wel erg nat en smerig geworden. Leek wel de Moddrlandroute vandaag!!c :+
 
Vandaag de Mergellandroute gedaan, dikke pret gehad, maar wel erg nat en smerig geworden. Leek wel de Moddrlandroute vandaag!!c :+
Gaaf :} Ik heb hem ooit achterop een R6 gedaan toen ik een jaar of 17 was. Zou hem nu ook graag een keer zelf willen doen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan