Topic Eindhoven Deel XXXI

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb ik mensen van hier vandaag voor bij zien fietsen in Eindhoven.
Rondom het vliegveld
 
Heb nu trouwens ValterMoto stepraisers op de R1
scheelt net dat beetje wat m'n tooslider bespaart *O*

ken BW ook meteen in de OP bij zette O-)
hoe komt het dat hij niet meer rijd eigk?
 
Heb nu trouwens ValterMoto stepraisers op de R1
scheelt net dat beetje wat m'n tooslider bespaart *O*

ken BW ook meteen in de OP bij zette O-)
hoe komt het dat hij niet meer rijd eigk?
:W Daar ik heb mijn rem/schakelset van besteld. Zag er mooi uit en in 9 posities verstelbaar ;)
BW wil andere motor
 
waar skate jij. Ik heb vroeger ook altijd op mijn inliners gestaan. (heb ze nog steeds) haha.
was ook vaak te vinden bij de (toen nog nuts) of de champignon. en in veldhoven op de vert. of bij de lidle in eindhoven heerlijke rails.

en vert gaat niet door hoor als het regent. waar is het te doen in rotterdam bij west blaak?? ze kunnen beter naar binnen gaan hebben daar ook een super houte poule. hahah

nuts, champignon en op TU terrein staat/stond ook een indoor houten vert met street parcourtje. oja en bij de bijenkorf op die marmeren(?) stenen :)
vert in v'hoven kwam ik niet zo vaak (staat nu een spine trouwens).

't was wel heel de dag droog maar omdat ze regen hadden verwacht waren de comps eerder gehouden dus toen wij aankwamen vanaf skateland was 't al afgelopen op west blaak,
sven boekhorst wel gezien alleen niet op skates :+

waar staat die poul ergens? of was dat in skateland? (is ook veel veranderd)

rijden ook veel motoren daar btw, hadden veel busa's en shizzle met verlengde achterbruggen voorbij zien komen, kan ook niet anders want het antilianen gehalte ligt vrij hoog daar in die omgeving/stad.
 
nuts, champignon en op TU terrein staat/stond ook een indoor houten vert met street parcourtje. oja en bij de bijenkorf op die marmeren(?) stenen :)
vert in v'hoven kwam ik niet zo vaak (staat nu een spine trouwens).

't was wel heel de dag droog maar omdat ze regen hadden verwacht waren de comps eerder gehouden dus toen wij aankwamen vanaf skateland was 't al afgelopen op west blaak,
sven boekhorst wel gezien alleen niet op skates :+

waar staat die poul ergens? of was dat in skateland? (is ook veel veranderd)

rijden ook veel motoren daar btw, hadden veel busa's en shizzle met verlengde achterbruggen voorbij zien komen, kan ook niet anders want het antilianen gehalte ligt vrij hoog daar in die omgeving/stad.


ja inderdaad op het oude piazza nu staan er weer een paar blokken in de stad.

en ja poule in skateland. het is wel lang geleden dat ik geskate heb en al zeker daar. maar ja. ik ging te veel nadenken en dat is niet goed. (met motor rijden ook niet eigenlijk) hhahah .

en ja die spine in veldhoven ik weet het. echt jammer. zelfde met de mini in veldhoven die was ook echt de beste die ik ooit geskate heb. die van rotterdam west blaak komt in de buurt maar ja metaal he.
 
Toen ik net al in de trein zat zag ik al strak blauwe lucht. Mensen die deze week nog vakantie hebben (en een motor), ikke jaloers zijn. Wil ook scheuren :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan