Motor "liftje"/steun voor lichte motor (supermotard/crosser)

Status
Niet open voor verdere reacties.

W_4

Die hard MF'er
10 jun 2007
313
0
Maassluis
Ik zal 't vast wel niet goed noemen, maar ik kan even niet op een beter woord komen. Foto's spreken meestal boekdelen :)


PicasaUp.jpg


PicasaUp.jpg


PicasaUp.jpg


PicasaUp.jpg


Merk DRC. Ongeveer 1,5 a 2 jaar oud. Ik gebruikte 'em voor m'n Suzuki DRZ 400 SM maar iedere crosser of supermotard zal dit bruikbaar voor zijn gok ik.

Vraagprijs: 50 EURO, of zeg ik dan iets geks?
(ik heb er iets van 100 voor betaald meen ik)
 
een trapbok noem je dat, type DRC HC2
wel handig met die luchtvering, lijkt me
 
Laatst bewerkt:
verd*md er staat inderdaad HC2 op ... weer een mysterie opgelost, thanks Grandia ...

En die luchtvering is ideaal, want je motor *kloinkt* niet in één keer naar beneden, maar zakt heel rustig en beheerst ...

Zit ik goed met m'n vraagprijs?
 
Laatst bewerkt:
Met het typenr. nu beschikbaar vond ik dit nog op een webshop:

"Verstelbare standaard. Gemakkelijk in gebruik en toepasbaar voor iedere crossmotor. Maximum gewicht 150 Kg."

En gezien de nieuwprijs op webshops, geloof ik wel dat 50EURO een net bedrag is toch?
 
Hoe hoog is hij als hij naar beneden staat? Heb een bokje voor mn Husq gekocht maar die kan ik er niet onder schuiven omdat het bokje te hoog is :\
 
Hoogte op z'n laagst is net geen 24 cm (scheelt iets van 1-2 mm)

Er zit trouwens ook een vergrendeling op, zie je op de tweede foto goed zitten ...
 
als we nu met deze tijdsinterval 5E p/p op gaan bieden, heb ik vandaag nog een koper *D
 
@jef0611: kan alsnog :)

Met 0,50 ct per 3 uur gaat t iets langer duren voor een verkoop ;)
 
Inmiddels weet ik de nieuwprijs en die doet me vertrouwen geven in mijn vraagprijs :)
Dus hebben = vraagprijs bieden :)

Op te halen in regio Vlaardingen, Maassluis, Westland of te versturen tegen (waarschijnlijk veeel te hoge) bijdrage aan TNT
 
Bovenkant zit wat speling in, dus kan beide kanten op n btje bewegen. Moet ook wel, iets wat niet buigt, breekt :)

PM maar als we een deal hebben.
 
Dan wacht ik nog even, moet ook degene die ik van datona.nl had besteld nog terugsturen en ff kijken of ik zeker mn geld terug krijg :)
 
En ook ik heb geduld :)

Bovenkant kan trouwens gedraaid worden met een ring, vandaar dattie iets scheef op de foto staat. Is dus by-design :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan