motorblok Fazer 600 1999

bouke

MF veteraan
10 sep 2002
6.352
605
Ik heb een een motorblok van een '99 Fazer liggen, ik heb t ooit gekocht met de bedoeling het in mn eigen Fazer te knutselen omdat de kmstand van dat blok al aardig op begon te lopen. Mn Fazer is vorig jaar gejat en nu ligt dit blok eigenlijk behoorlijk in de weg en ja wat moet je dr dan mee....?

Er zitten geen carburateurs bij, km stand is ongeveer 38k en links zit er wat schuifschade op.(4cm2). bij een sloop kost zo'n blok al gauw 500,- maar voor 225,- mag die van mij weg.
 
Hallo Bouke ,

Ik heb wel intresse in het motorblok als je hem nog hebt zou je dan contact met me willen opnemen op tel nr 06-22604292 .
de mijne is spijtig genoeg vastgelopen... hoor graag van je vr gr Brando
 
bouke heeft hem niet meer, want deze heb ik net opgehaald.
mijn blok heeft vermoedelijk een verbrande klep en gaat dit weekend overgezet worden.
misschien kun je nog wat met mijn oude blok?
 
Mischien wel, maar ga eerst op zoek naar een goed blok ,dat is toch wel de korste klap .
ik heb de motor sinds kort ,had een beetje water schade werd er gezegt ,maar dat het blok zo vol water kan zitten viel een beetje tegen ...heeft een water slag gemaakt en waarschijnlijk is er 1 of meer drijfstangen krom..dus maken zie ik niet zitten maar..evt de optie van jou oude onderblok gebruiken en mijn cilinderkop is geen slecht idee .
als ik voldende week nog niet geslaagd ben met een blok hoor je het van me .

bedankt hé
 
Dat is mooi ! ik heb de mijne weer aan de praat gekregen ,viel gelukkig mee .
na mijn laatste bericht heb ik compressie gemeten en wonder boven wonder
helemaal nog niet zo verkeert ,de motor loopt goed alleen zou ik nog een paar keer moeten verversen en afwachten hoe het zich houdt .
 
Terug
Bovenaan Onderaan