Scottoiler special louis Edition

Status
Niet open voor verdere reacties.

dopey85

MF veteraan
15 aug 2007
55.836
800
Eindhoven (Noord Brabant)
Hierbij verkoop ik me scottoiler.
scottoiler2.jpg

Deze heb ik 5 weken geleden gekocht en toch ga ik hem niet gebruiken op me VFR mede door circuit gebruik en de kmters die ik toch niet meer zoveel maak op me bike.

Vorig jaar nog 30k plezier ritjes gedaan dit jaar nog geen 12k.
Alles zit nog in de doos en aankoop bewijs krijg je ook mee zodat je nog papieren hebt ook van aankoop.
Wil je niet hannesen met duitsland spullen kopen, prijs is 70 euro
Verzenden kan ook komt wel wel 7.50 er bij ;)

scottoiler4.jpg

scottoiler5.jpg


€70,-
 
Laatst bewerkt:
Omdat degene die deze titel gepost heeft een stomme tikfout gemaakt heeft. :')

Dat terzijde, succes met de verkoop. :Y
 
kan je de titel heel makkelijk laten aanpassen door het gele driehoekje te klikken.. Rechts bovenin.

en dan even aangeven wat de titel wel moet zijn.. een moderator verandert dat dan voor je..
 
Boeiend van die "tik" fout..... wat wil je er voor hebben, serieus?

[edit]Als de prijs bij LOUIS €80,- is .... dan betaalt niemand je 80,- plus €7,50 voor verzenden :o [/edit]
 
Laatst bewerkt:
Boeiend van die "tik" fout..... wat wil je er voor hebben, serieus?

[edit]Als de prijs bij LOUIS €80,- is .... dan betaalt niemand je 80,- plus €7,50 voor verzenden :o [/edit]
Wil je niet hannesen met duitsland spullen kopen, dit is je kans zelfde prijs als bij louis 80 euro en bij ophalen is het meteen mee nemen!

GRMBL edit je hem net :+
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er net een gekocht en was 125 Eurie kwijt.

Overigens: wat is die "special Louis edition" eigenlijk? Ik kan niet zien dat er iets anders aan zit dan de gewone kit.....
 
Vind bestellen in Duitsland, helemaal geen gehannes, zeker als je voor de zelfde prijs een nieuwe kan kopen ipv eentje die er al 42.000 km op zit :P
 
Vind bestellen in Duitsland, helemaal geen gehannes, zeker als je voor de zelfde prijs een nieuwe kan kopen ipv eentje die er al 42.000 km op zit :P
mijne is mu 2 weken oud |( en heeft nog eens geen motor gezien :')

kijk eerst voordat je roept!
En sowieso heb ik nu geen motor meer waar hij op kan -O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan