The Riding Game MF Style, SS and the rest

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wachtende mensen in een bushokje op zondag?

Mogen nakeds ook meedoen? :)

en aan favorieten toegevoegd :)

mvg

db
 
Leuk topic! 's Kijken of ik een bijdrage kan leveren, ik hou 't topic in de gaten. :Y
 
Was puur om even te laten zien wat ik bedoelde, deze foto komt uit een ander topic :Y



De foto's moeten voor dit topic geschoten zijn, dus geen oude foto's! De opdracht is nog steeds; een foto van je motor bij een bushokje met wachtende mensen :P





De volgende mag ook een wat simpelere bedenken, gewoon om het tempo erin te houden ;)

:^

dat dan weer wel, maar ik wil nogmaals benadrukken dat ALLE TYPES mee mogen doen :)

van Motorscooter tot HD met Apehanger/verlengde voorvork
 
Was puur om even te laten zien wat ik bedoelde, deze foto komt uit een ander topic :Y



De foto's moeten voor dit topic geschoten zijn, dus geen oude foto's! De opdracht is nog steeds; een foto van je motor bij een bushokje met wachtende mensen :P





De volgende mag ook een wat simpelere bedenken, gewoon om het tempo erin te houden ;)

Nog simpeler? Dan is het ook niet leuk meer :P

In het origineel (supermotojunkie) staan foto's van supermotard's in badkuipen, op auto's, op z'n kop :+ dat zijn tenminste uitdagingen :)
 
2ryhph2.jpg


Het had nogal wat voeten in de aarde want ik stond er precies op het moment dat er én heel vele politie was en een hele hoop bussen. Dus snel er voor gegooid op de plek waar je normaal instapt en fotootje geschoten. Wilde nog vragen of iemand een foto wilde maken met mij er bij, maar iedereen keek echt meteen weg en afkeurend, dus we doen het zo :)
Bus 33 voor de mensen die er ook wel eens staan.


Volgende foto...
Maak een foto van je motor aan de verkeerde kant van de gesloten slagbomen van een brug
 
Laatst bewerkt:
Lol, die mensen zullen wel gedacht hebben, wat is die nou aan het doen :P
Prachtig, stond daar vroeger ook altijd op de bus te wachten (35).
 
Lol, die mensen zullen wel gedacht hebben, wat is die nou aan het doen :P
Prachtig, stond daar vroeger ook altijd op de bus te wachten (35).

Haha ja ik stond ook al even te wachten met draaiende motor en toen de bus wegreed kwam ik er heel snel achteraan. Boem motor, telefoon uit m'n zak en iedereen instant wegkijken. Alleen die man die je links in beeld ziet een beetje, die moest lachen.
Ach Amsterdam he ;) Maar vond CS nou eenmaal de leukste plek. Overwoog nog een tramhalte, want die zijn veel voller en dat ziet er dommer uit, maar dat waren niet echt de regels.
Het liefst was ik er nog tussen gaan staan, maar goed helaas.
 
Hmmzz deze opdracht is wel wat moeilijker.
Leuk idee! Alleen jammer dat ik aan het werk ben :/
Kan hier wel bij een slagboom gaan staan, tis alleen niet van een brug ;)

Zeker een topic om in de gaten te houden!
 
Hmmzz deze opdracht is wel wat moeilijker.
Leuk idee! Alleen jammer dat ik aan het werk ben :/
Kan hier wel bij een slagboom gaan staan, tis alleen niet van een brug ;)

Zeker een topic om in de gaten te houden!

Vind spoorrails ook prima, maar die zijn wat gevaarlijker, het moet wel leuk blijven ;) Als je veilig eentje bij spoorrails kan maken vind ik het prima. Ik wil alleen geen foto's uit de krant :P
 
[afbeelding]

Het had nogal wat voeten in de aarde want ik stond er precies op het moment dat er én heel vele politie was en een hele hoop bussen. Dus snel er voor gegooid op de plek waar je normaal instapt en fotootje geschoten. Wilde nog vragen of iemand een foto wilde maken met mij er bij, maar iedereen keek echt meteen weg en afkeurend, dus we doen het zo :)
Bus 33 voor de mensen die er ook wel eens staan.


Volgende foto...
Maak een foto van je motor aan de verkeerde kant van de gesloten slagbomen van een brug
Ik kan gewoon aan het volk in het bushokje zien waar die foto genomen is :+

Die nieuwe is 'n lastige 8-)
 
Haha opzich is het de kunst niet om daar bij de brug te komen, alleen je moet de motor onder de slagbomen door rollen, want ze sluiten de hele weg af. Inderdaad, bonuspunten ;)

Mag je trouwens vaker mee doen?
 
Is er iemand die een programmatje of site weet zodat ik vanaf mijn android telefoon kan uploaden? :9 had er ook een van een bushokkie, maar moest eerst nog 3 uur werken en nu ben ik te laat. ;O
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan