The Riding Game MF Style, SS and the rest

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wacht nog ff af of die goedgekeurd gaat worden, anders trek ik er om 4 nog ff op uit


zelf zou ik bovenstaande contender nog een kans geven voor een officiele slagboom pic


edit

je eerste gedachte is meestal de beste ...
 
Laatst bewerkt:
Als de slagboom achter je omlaag gaat en je bent dus net op tijd, dan is de verkeerde kant daar waar de andere sukkels vervolgens staan te wachten. In dat geval is dus de goede :? kant de verkeerde kant en vice versa _O-
 
Ik heb vandaag een poging gedaan! Wou eventjes langs een brug hier rijden om te kijken/vragen wanneer die openging toen ik verderop een mini "Slagboom" spotte. Motor erachter gezet en foto gemaakt in de hoop dat de opdracht zo geformuleerd was dat deze foto er aan voldeed.

Als ik eerlijk ben: Het is niet de slagboom die dichtgaat om het verkeer tegen te houden als de brug open gaat. Maar durf niet te zeggen of deze "slagboom" "van" de brug is hoewel ik geen andere reden kan verzinnen waarom hij er staat :? :? .

Ik laat het aan de jury over dus hierbij een foto van streetview + mijn eigen foto!

[afbeelding]

[afbeelding]


Jaja, ik ben heel creatief geweest :) .

@MiniatureDisaster, Ik wist dat je ook deze brug bedoelde maar deze is onbemand (op afstand bestuurd) en hangt dus vol met camera's.. Dus niemand om af te leiden :N .

Persoonlijk vind ik dit niet voldoende, het is gewoon een hekje ála slagboomstijl dat in de buurt staat van een brug...

(maar goed, wie ben ik ;) )
 
In het kader van creativiteit belonen en de voortgang van het spel bevorderen...


IT'S A GO.


PUNT VOOR KIMBEAU *O*


wat is de nieuwe opdracht volgens KIMBEAU ?


ik geef toe dat het wel discutabel is, maar tis een spelletje he ?


volgende keer zijn we weer streng... nu schijnt de zon 8-)


Ik vind hem creatief en voor na 8 uur vind ik hem ook goed. Echter er hebben een aantal toegezegd vanavond een goede poging te wagen. Ik zou hen toch nog een kans willen geven.

Mijn excuses voor de moeilijke opdracht, na een ritje door Amsterdam met 4 open bruggen had ik hem niet zo moeilijk verwacht :)
 
Ik vind hem creatief en voor na 8 uur vind ik hem ook goed. Echter er hebben een aantal toegezegd vanavond een goede poging te wagen. Ik zou hen toch nog een kans willen geven.

Mijn excuses voor de moeilijke opdracht, na een ritje door Amsterdam met 4 open bruggen had ik hem niet zo moeilijk verwacht :)
:^



HERSTEL.

waarom beslis ik of ie goed is of niet ??
WTF ben ik om daar iets van te vinden
het is aan de opdrachtgever.

sorry O-)


nieuwe regel...;) de opdrachtgever beslist of de door hem of haar gegeven opdracht is gehaald. :Y

Krijgen we geen scheve gezichten 8-)

bij uitblijven van reactie van de opdrachtgever, dan, maar alleen dan pas zal TS proberen een kundig oordeel over de desbetreffende foto te plaatsen.
Na 20.18 uur zonder goede andere foto, is deze overigens wel een winnaar *D dat dan weer wel.


kortom, de brug staat nog open.... leuke woordspeling trouwens
 
Laatst bewerkt:
Lastig: Is de brug open of dicht?
Het Woordenboek der Nederlandsche Taal (WNT) geeft de volgende uitleg: "Eene brug opendraaien (zoodat schepen erdoor kunnen varen); - dichtdraaien (zoodat voetgangers en rijtuigen er over kunnen gaan)." Onder open geeft het WNT het volgende voorbeeld: "De brug is open om die stoomboot door te laten." Het hangt er dus vanaf of men uitgaat van een schip dat alleen onder een open (niet dichtgemaakte) brug door kan varen, of van een weggebruiker die alleen over een dichte ('aaneengesloten') brug kan gaan. Ook de grote Van Dale (2005) houdt het erop dat de brug open is als er schepen door kunnen, en dicht wanneer dat niet het geval is.

In het gewone taalgebruik betekent dicht echter vaak 'afgesloten' en open vaak 'toegankelijk' (bijvoorbeeld: 'De winkel is dicht/open'). In dit geval kan een weggebruiker die zegt dat de brug open is, bedoelen dat de brug toegankelijk is, dus dat hij kan passeren. Dit wordt nog logischer als men bedenkt dat een opengedraaide brug vaak wordt afgesloten met een hefboom. Het lijkt ons echter dat de begrippen open en dicht in verband met een brug meestal worden opgevat zoals in de woordenboeken staat aangegeven.
 
Lastig: Is de brug open of dicht?
Het Woordenboek der Nederlandsche Taal (WNT) geeft de volgende uitleg: "Eene brug opendraaien (zoodat schepen erdoor kunnen varen); - dichtdraaien (zoodat voetgangers en rijtuigen er over kunnen gaan)." Onder open geeft het WNT het volgende voorbeeld: "De brug is open om die stoomboot door te laten." Het hangt er dus vanaf of men uitgaat van een schip dat alleen onder een open (niet dichtgemaakte) brug door kan varen, of van een weggebruiker die alleen over een dichte ('aaneengesloten') brug kan gaan. Ook de grote Van Dale (2005) houdt het erop dat de brug open is als er schepen door kunnen, en dicht wanneer dat niet het geval is.

In het gewone taalgebruik betekent dicht echter vaak 'afgesloten' en open vaak 'toegankelijk' (bijvoorbeeld: 'De winkel is dicht/open'). In dit geval kan een weggebruiker die zegt dat de brug open is, bedoelen dat de brug toegankelijk is, dus dat hij kan passeren. Dit wordt nog logischer als men bedenkt dat een opengedraaide brug vaak wordt afgesloten met een hefboom. Het lijkt ons echter dat de begrippen open en dicht in verband met een brug meestal worden opgevat zoals in de woordenboeken staat aangegeven.

Ik zou bijna zeggen dat je echt tijd te veel over hebt :')

Leuk opgezocht...weten we dat ook weer, maar schieten er onder de streep geen ene moer mee op :+
 
weer 2 uur besteed aan de opdracht. Maar het lijkt wel of dit kanaal er voor niks ligt. Geen boot te bekennen! Kortom, ik geef deze opdracht op en ga wachten op de volgende
 
weer 2 uur besteed aan de opdracht. Maar het lijkt wel of dit kanaal er voor niks ligt. Geen boot te bekennen! Kortom, ik geef deze opdracht op en ga wachten op de volgende
;)

khad zelf nog geroepen dat ik een poging zou wagen voor 20.18, maar dat ga ik niet redden qua tijd, en na mijn arbitraire gestotter |( van zojuist is het ook niet netjes om zelf met een foto te komen ;) :X _O-

kortom...

doe je best
 
Laatst bewerkt:
Ik zou bijna zeggen dat je echt tijd te veel over hebt :')

Leuk opgezocht...weten we dat ook weer, maar schieten er onder de streep geen ene moer mee op :+

Klopt ik zat me stierlijk te vervelen op mijn werk vandaag. De clientèle is nog met vakantie en ik moest op de " winkel" passen. In plaats van met de motor re ragguh. Maar vrijdag om 7.00 uur met de boyz en my girl naar Luxemburg....
 
Fuck yeah!!


4ef0496d.jpg


5184143c.jpg


Snel maar weer opgestapt... Meneer van de brug was boos :+

"Wil de motorrijder daar weggaan....!"
 
*O* way to go _Charlie :j

We love you _Charlie....we do....We love you _Charlie....we do....We love you _Charlie....we do...

Oooohhh _Charlie we love you

*O* *O* *O*
 
Fuck yeah!!


[afbeelding]

[afbeelding]

Snel maar weer opgestapt... Meneer van de brug was boos :+

"Wil de motorrijder daar weggaan....!"

Van harte gefeliciteerd! Eerlijk is eerlijk, deze heb je verdient! (toch is het balen B| )..

Maargoed, wat is de volgende opdracht?? Kunnen we weer een poging wagen *D .



En de verzinner van de opdracht bepaald als het twijfelachtig is of het voldoende is of niet. Lijkt mij een goeie duidelijke regel :Y .
 
Van harte gefeliciteerd! Eerlijk is eerlijk, deze heb je verdient! (toch is het balen B| )..

Maargoed, wat is de volgende opdracht?? Kunnen we weer een poging wagen *D .



En de verzinner van de opdracht bepaald als het twijfelachtig is of het voldoende is of niet. Lijkt mij een goeie duidelijke regel :Y .

:Y

goed zo 8-)
 
Toch iemand die hem heeft. Netjes :) Zelf niet echt actief met dit spel, maar vind het erg leuk om te volgen. Ook de eerdere SM only versies :)
 
Goed bezig Charlie... Leuk om zo'n tekst te horen te krijgen als je voorbij de slagbomen gaat staan! Nu wel benieuwd naar de volgende opdracht
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan