Paddockstands voor en achter

The price is right polldatum 14-8-2011

  • De prijs is te duur

    Stemmen: 0 0,0%
  • De prijs is te goedkoop

    Stemmen: 2 25,0%
  • De prijs is conform marktwaarde

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ik heb al paddockstands, maar gewoon nieuwsgierig naar deze

    Stemmen: 4 50,0%
  • Ik heb 8500 euro en wil de motor wel kopen

    Stemmen: 2 25,0%

  • Totaal aantal stemmers
    8
Status
Niet open voor verdere reacties.

bronx

Die hard MF'er
3 jun 2007
667
0
Ergens in het noorden
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Wegens overcompleet te koop aangeboden. 10 euro per stuk ex eventuele verzendkosten.

Door stalling buiten hebben de elementen enigzins cosmetisch grip gehad op de stands. De kleur is wat vaal geworden en op de achterstand is een stuk van de verf eraf gebladerd waardoor het metaal wat is geoxideerd. Vandaar deze buitengewoon goedkope prijs, maar ze staan hier in de weg en ik wil ze zsm van de hand doen. Bezichtigen en bieden geen probleem.




(Klopt, handgreep is andersom gemonteerd. Dat kan zondermeer omgezet worden)





 
Laatst bewerkt:
Paddockstand voor de voorkant verkocht

Stuur mij even een pb waar ik het geld naar toe
Moet overmaken. Wil j h op de post doen...? Hoor van je
 
Paddockstand voor de achterkant wil ik wel.
Je woont in Drachten?
Wil ik het wel een keer komen ophalen (woon in Groningen) als ik weer in die buurt kom.
Of ik kan een collega uit Drachten vragen om eens langs te rijden en het mee te laten nemen.
 
Gezien de verschillende belangstellenden, de volgende pikorde vastgesteld.
1: Utsuri wilt ze allebei overnemen, maar kan ze vooralsnog niet ophalen. Als hij ze niet kan ophalen is
2: Motorfreak42 volgende in lijn. Hij stuurde mij om 20:09 uur een PB dat hij ze allebei wilt overnemen. Mocht dit niet doorgaan, staat op
3: Bourne en Eddos. Mijn voorkeur gaat uit naar ophalen, dan kunnen jullie ze ook gelijk zien.

Mocht het absoluut niet lopen (tot zover niet) wil ik wel opsturen, maar omdat dat teveel gedoe geeft voor mij, gaat ophalen voor opsturen. Tot zover.
 
Mochten ze echt blijven staan, dan heb ik wel intresse in de achterbok, en voor wil ik dan ook wel mee nemen zodat jij er vanaf bent (zo ben ik dan ook wel weer)
er vanuitgaande dat je in Drachten woont en ze niet uit elkaar vallen als ik ze oppak ;)

ps je kan me altijd mailen op NVT
aangezien ik tegenwoordig niet meer heel vaak op MF zit.
 
Laatst bewerkt:
@RemCoulD: De stands zijn goed, behalve de verkleuring door de zon en de groene wat last van oxidatie en wat verf afgebladerd, vandaar de scherpe prijs. Maar ze vallen zeker niet uit elkaar en zijn qua stevigheid nog als nieuw. Tot voor kort gebruikte ik ze zelf, maar heb toen ook via MF GP-style aluminium paddockstands gekocht, vond ik mooier passen bij mijn SS. Vandaar dat dezen overbodig zijn geworden. Overmorgen breng ik ze naar Groningen, neemt motorfreak42 ze over. Anders moet ik nog contact opnemen met Bourne en Eddos, daarna terug bij jou. Slot hierop=verkocht, woensdag meer bekend.

@Motorfreak42: Afspraak voor woensdag bevestigd.
 
Haha no probs,

maar denk als jij ze aan de straatstenen niet kwijt kan kan ik er wel een tweede setje bij gebruiken voor dat geld.

Word nu gek van het gewissel.

@ motorfreak42 suc6 ermee
 
Ik begrijp het. Ik zal ze niet aan de straatstenen niet kwijt raken denk ik. Prijs is gewoon goed en ze doen het prima!

@Bourne: Ik heb je PB gelezen. Woensdag weet ik meer.
 
Haha, er kan ook weinig mis zijn met die dingen.
En die prijs is zeker heel netjes.

Maar zag wat afhakers dus dacht mischien heb ik geluk.

Maar genoeg gehapt ;)


Ik begrijp het. Ik zal ze niet aan de straatstenen niet kwijt raken denk ik. Prijs is gewoon goed en ze doen het prima!

@Bourne: Ik heb je PB gelezen. Woensdag weet ik meer.
 
@RemCoulD: Niet geschoten is altijd mis, maar soms moet je net geluk hebben om eerste te zijn. In dit geval haakte de eerste af omdat het te ver was om op te halen. 40 euro aan brandstof om 2 stands op te halen zet ook geen zoden aan de dijk. Vandaar. En nu is de beurt aan Motorfreak42. Dus. Morgen.
 
hoi ed

ben blij met de paddockstands,en moet eerlijk zeggen ze zien er beter uit dan je had beschreven.
bedankt voor het afleveren.

groet

jan
 
Hallo Jan. Blij dat het je bevalt. Ik probeerde het zo duidelijk en objectief mogelijk te omschrijven. Op papier leeft dat niet zo en zo kan dat anders over komen. Maar goed, in dat opzicht heb ik geen geheimen en wil altijd eerlijk naar een ander toe zijn. Veel plezier ervan.

Groeten,
Ed.

Slot. Voor de grapjassen: de motor wordt niet los verkocht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan