te koop scalarider Q2-wired

Status
Niet open voor verdere reacties.
de meest uitgebreide advertentie van het forum lijkt me? shit nu heb ik al meer tekst als jou advertentie. Uhm wat mis ik kwa informatie.

-foto's?
-hoe oud?
-vaak gebruikt?
-wat kun je er allemaal op aansluiten?
-kunnen er meerdere op als intercom gebruik?
-richtprijs wat je er minimaal voor wil hebben?

idd kan het ook gewoon zoeken op internet maar dat gerandeerd niet waarop je bied
 
Zal ik dan wel even doen het zijn 35 tekens (35 letters zijn namelijk geen leestekens gebruikt)
Dat betekend dus dat er een bod staat van 35 euro.
En mijn bod was niet bepaald serieus zal ik er bdw bij zetten dus het bod van 35 euro is van jeroen weet niet of dat die serieus was maar toch.
 
Zal ik dan wel even doen het zijn 35 tekens (35 letters zijn namelijk geen leestekens gebruikt)
Dat betekend dus dat er een bod staat van 35 euro.
En mijn bod was niet bepaald serieus zal ik er bdw bij zetten dus het bod van 35 euro is van jeroen weet niet of dat die serieus was maar toch.
Mwa, voor 35 euro (ja ik heb van te voren wel even geteld :9 ) durf ik wel een gokje te wagen, want dat is het met zulke summiere informatie ;)
 
de meest uitgebreide advertentie van het forum lijkt me? shit nu heb ik al meer tekst als jou advertentie. Uhm wat mis ik kwa informatie.

-foto's?
-hoe oud?
-vaak gebruikt?
-wat kun je er allemaal op aansluiten?
-kunnen er meerdere op als intercom gebruik?
-richtprijs wat je er minimaal voor wil hebben?

idd kan het ook gewoon zoeken op internet maar dat gerandeerd niet waarop je bied

je bent 1 vraag vergeten : wat is het?

:+
 
@downsider
ja maar dat is vrij logies en vind ik te makkelijk maar je hebt gelijk.

@dencoupe
is erg riski he je krijgt voor 50 euro alleen een doos met scalarider Q2-wired erop en daarin een oplader en dan is het een best duren deal. Maar toch fijn om te weten dat de lader compleet is XD.
 
@downsider
ja maar dat is vrij logies en vind ik te makkelijk maar je hebt gelijk.

@dencoupe
is erg riski he je krijgt voor 50 euro alleen een doos met scalarider Q2-wired erop en daarin een oplader en dan is het een best duren deal. Maar toch fijn om te weten dat de lader compleet is XD.

Het zou handig zijn als ts met een richtprijs kwam.

Mocht ts met een lagere vraagprijs komen als dat ik bied, dan zeg ik gewoon dat ik de vraagprijs te laag vind en sla ik dit setje over :+ _O-
 
Het zou handig zijn als ts met een richtprijs kwam.

Mocht ts met een lagere vraagprijs komen als dat ik bied, dan zeg ik gewoon dat ik de vraagprijs te laag vind en sla ik dit setje over :+ _O-
TS is wel online, maar het is hem blijkbaar teveel moeite om te reageren:
Laatste bezoek:dinsdag 16 augustus 2011 18:41 (3 minuten geleden)
 
Laatste bezoek:woensdag 17 augustus 2011 18:41 (1 uur en 20 minuten geleden)

Ik trek mij bod in ieder geval in. Met zo'n koopmansinstelling kom je er echt niet. Slaat helemaal nergens op. :N
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan